سکته ناقص پدیده در انتهای نیم فصل

به گزارش مجله مدیریت ناب، پدیده و ماشین سازی در یک بازی جذاب و پرحادثه به تساوی رضایت دادند.

سکته ناقص پدیده در انتهای نیم فصل

به گزارش خبرنگاران ،

جمعه 16،9،97، هفته پانزدهم لیگ برتر، ساعت 17، استادیوم امام رضا، تماشاگر: 25 هزار نفر

پدیده 2

گل ها: امین قاسمی نژاد (3) و حسین مهربان (39)

ماشین سازی 2

گل ها: پیمان بابایی (33) و محمدحسین کنعانی زادگان (52)

داور: داور: موعود بنیادی فر، یاری ها: حسن یوسفی، رضا قیم

اخطار: محمدرضا ناصحی وعلی نعمتی از پدیده، محمد اهل شاخه و فرناندو دخسوس از ماشین سازی

اخراج: -

پدیده

یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، اکبر صادقی (90+2- سینا زامهران)، سعید صادقی (68- یونس شاکری)، محمد قاسمی نژاد، امین قاسمی نژاد و حسین مهربان (77- محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ماشین سازی

فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، سیداحمد موسوی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری، سیدمحمد خرم الحسینی (59- سیداحمد مهدی زاده)، فرید بهزادی کریمی، پیمان بابایی و رضا خالقی فر (86- عرفان افراز)

سرمربی: رضا مهاجری

بازیکن برتر: امین قاسمی نژاد

توضیح بازی

آخرین بازی نیم فصل برای پدیده در خانه برابر ماشین سازی بود. در شبی که پدیده حمایت گسترده طرفداران خود را به همراه داشت و آمده بود تاا با یک برد شیرین قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند، ماشین سازی جوان و جسور از همان دقیقه نخست پا پس نکشید.

بازی طبق انتظاران با برتری پدیده شروع شد و حملات توفانی میزبان خیلی زود به نتیجه رسید. در دقیقه 3، امین قاسمی نژاد با شوت سنگین توانست از پشت محوطه جریمه توانست دروازه حریف را باز کند تا تیمش را جلو بندازد. این گل اما میهمان را منکوب نکرد و بعد از سپری شئدن دقایق پرالتهاب اولیه ماشین سازی آرام آرام جلو کشید و با حملات سرعتی میزبان را در منگنه قرار و البته زهر خود را بالاخره ریخت. در دقیقه 33 ارسال دقیق موسوی از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق پیمان بابایی دروازه تیم میزبان را باز کرد تا تبریزی ها بازی را به تساوی بکشانند.

این گل غافگیرکننده خیلی زود با پاتک میزبان پاسخ داده شد تا پدیده دوباره پیش بیفتد. در دقیقه 39 ارسال دیدنی امین قاسمی نژاد از چپ و ضربه سر فوق العاده مهربان به گل برتری رسیدند تا نیمه نخست با برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز تداوم همان روند نیمه نخست بود. مالکیت توپ و برتری با پدیده اما ضدحملات سرعتی و زهردار ماشین سازی. اگرچه در دقایق ابتدای نیمه دوم ماشین سازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت؛ آنچه دوباره نتیجه داد. در دقیقه 52، ارسال کرنر از سمت راست با واکنش بهزادی از محوطه شش قدم دور شد اما به بهزادی کریمی رسید و او در حالی که قصد شوت به دروازه پدیده را داشت با پاس خود کنعانی زادگان را در شلوغی جلوی دروازه صاحب توپ کرد و او نیز توانست با ضربه سری دیدنی دروازه پدیده برای برای دومین بار باز کند تا بازی به تساوی کشیده گردد.

در دقایق طولانی باقی مانده پدیده جلو کشید و مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار گرفت اما از حملات خود طرفی نبست ضمن اینکه تک مضراب های ماشین سازی نیز به جایی نرسید تا پدیده در آخرین بازی نیم فصل در خانه امتیازات را تقسیم نموده و قهرمانی نیم فصل را در خطر ببیند. آنها اگرچه فعلا با یک اختلاف امتیاز صدرنشین هستند اما با توجه به بازی عقب مانده برابر استقلال و البته شرایط سپاهان موقعیت آنها به شدت تهدید می گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 104

به "سکته ناقص پدیده در انتهای نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته ناقص پدیده در انتهای نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید