سقوط یک گلوله یخ بزرگ از آسمان، عکس

به گزارش مجله مدیریت ناب، مسئولان زمین گلفی در استان ویکتوریای استرالیا گفتند، یک گلوله یخی بزرگ از آسمان به روی زمین افتاده و یک گودال عمیق روی زمین سبز گلف درست نموده است.

سقوط یک گلوله یخ بزرگ از آسمان، عکس

نادیا زکالوند: دیلان نایت مدیر باشگاه گلف بلوارپارک استان ویکتوریا در استرالیا، 7 صبح شاهد سقوط برق آسای جسمی روی زمین گلف بود که گودالی نسبتا عمیق به وجود آورده بود. او بعد از آنالیز این جسم در کمال تعجب متوجه گلوله یخی بزرگی شد.

نایت می گوید وقتی خرده های یخ را از دور دیده بود تصور کرد که آبپاش های زمین گلف در طول شب یخ زده اند اما وقتی به محل برخورد شی رسید، گلوله یخی را دید که در زمین حفره ای با عمق حدود 20 سانتی متر ایجاد نموده و خرده های آن تا 48 متر به اطراف پخش شده بود.

در پاسخ به اینکه این گلوله یخی از کجا به زمین سقوط نموده است، نایت و اطرافیانش به این نتیجه رسیدند که آن باید از هواپیما به زمین افتاده باشد. درواقع سالانه چند بار از این گلوله های یخی از هواپیما به زمین سقوط می نمایند و نام این گلوله ها، کلان بلور گذاشته اند.

جفری توماس کارشناس هواشناسی گفت، بعضی از هواپیماهای تجاری از فناوری یخ زدایی برای پاک کردن برف و یخ از روی سطح شیشه های هواپیما استفاده می نمایند که البته یخ ها پیش از اینکه فرود بیایند، آب می شوند و به ندرت پیش می آید، یخ به روی زمین سقوط کند.

منبع:

upi

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 مرداد 1402 بروزرسانی: 27 مرداد 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2231

به "سقوط یک گلوله یخ بزرگ از آسمان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک گلوله یخ بزرگ از آسمان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید