سروش رفیعی: برای بازی در پرسپولیس هیجان زده ام

به گزارش مجله مدیریت ناب، با اینکه قبلا هم در پرسپولیس بازی نموده ام، الان واقعا هیجان زده ام. دوست دارم خودمان را سرحال نگه دارم و در بهترین شرایط به تیم اضافه شوم.

سروش رفیعی: برای بازی در پرسپولیس هیجان زده ام

به گزارش خبرنگاران ، سروش رفیعی خیلی وقت است به پرسپولیس برگشته اما برای بازی کردن فعلا باید منتظر باشد. انتظاری که خودش آن را دلنشین خوانده و می گوید: خیلی ذوق دارم که دوباره برگردم به ترکیب. با اینکه قبلا هم در پرسپولیس بازی نموده ام، الان واقعا هیجان زده ام. دوست دارم خودمان را سرحال نگه دارم و در بهترین شرایط به تیم اضافه شوم تا شاید در این شرایط سخت که مصدومیت ها بازیکنان را اذیت می نماید، یاری حال تیم باشم.

سروش صحبت هایش را با اشاره به مصدومیت های اخیر قرمزپوشان ادامه می دهد: فشار بازی ها باعث شده خستگی بازیکنان زیاد گردد و آنها آسیب ببینند. این فشار اذیت می نماید. همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند و این کار را سخت تر هم می نماید.

صحبت های پایانی سروش رفیعی هم به بازی پیش رو برابر تیم ماشین سازی اشاره دارد: نمی توانیم بگوییم بازی راحتی داریم چون همان طور که گفتم همه تیم ها مقابل پرسپولیس باانگیزه تر می شوند. بازی خیلی سختی است اما شک ندارم که بچه ها باز هم بهترین نمایش را خواهند داشت. نتیجه را نمی توانم پیش بینی کنم اما خیلی امیدوار و خوشبینم که تیم با سه امتیاز برگردد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 98

به "سروش رفیعی: برای بازی در پرسپولیس هیجان زده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش رفیعی: برای بازی در پرسپولیس هیجان زده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید