سبقت یحیی گل محمدی از علی دایی

به گزارش مجله مدیریت ناب، خروجی آماری بازی پیکان و پرسپولیس برای شخص یحیی گل محمدی ارزش زیادی داشت. پرسپولیس با برد مقابل پیکان، هشتمین برد متوالی اش مقابل این تیم را جشن گرفت و برای بیست و چهارمین بار این تیم را در لیگ برتر شکست داد تا آمار بسیار خوبش جلوی پیکان را ارتقا دهد. سه امتیاز بازی با پیکان نه تنها باعث صعود یک پله ای پرسپولیس در جدول شد بلکه طبق آمار متریکا، یحیی گل محمدی حالا دومین سرمربی امتیازآور پرسپولیس در ادوار لیگ برتر محسوب می گردد.

سبقت یحیی گل محمدی از علی دایی

بیشترین امتیازی که یک مربی با پرسپولیس در لیگ برتر به دست آورده، مربوط به برانکو ایوانکوویچ است که در 126 بازی، 256 امتیاز گرفته بود. تا قبل از بازی امروز، یحیی گل محمدی در 69 بازی به همراه پرسپولیس در لیگ برتر، 142 امتیاز به همراه این تیم گرفته بود و به لحاظ امتیازگیری، آماری مشابه علی دایی داشت (دایی البته در 88 بازی توانسته بود 142 امتیاز برای پرسپولیس بگیرد) و با سه امتیازی که در سرانجام بازی با پیکان به حساب پرسپولیس ریخته شد، حالا یحیی با تیمش 145 امتیاز در لیگ برتر گرفته است.

یحیی به لحاظ میانه امتیاز در هر بازی، آمار بهتری نسبت به برانکو دارد و میانگین امتیاز پرسپولیس با او، 2.07 در هر بازی است و پرسپولیس با برانکو در هر بازی، به طور میانگین 2.03 امتیاز گرفته بود.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1928

به "سبقت یحیی گل محمدی از علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت یحیی گل محمدی از علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید