رونمایی از نسخه ویژه گوشی OPPO Reno7 Pro

به گزارش مجله مدیریت ناب، شرکت Oppo، علاوه بر گوشی های هوشمند Reno7 و Reno7 Pro، یک نسخه محدود با جعبه هدیه ویژه و همراه با لوازم جانبی به نام Meteor Treasure Limited Gift Box را به تازگی رونمایی نموده است. اکنون، این سازنده چینی گوشی های هوشمند در پی رونمایی از یک نسخه محدود دیگر است.

رونمایی از نسخه ویژه گوشی OPPO Reno7 Pro

به گزارش خبرنگاران، بازی های موبایل OPPO و League of Legends همراه با نسخه تازه OPPO Reno7 Pro League of Legends Mobile Game Limited Edition معرفی خواهند شد که به طور رسمی در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر ماه) رأس ساعت 20 راه اندازی می گردد. در کنار این نسخه تازه، چند محصول دیگر نیز معرفی خواهند شد. این گوشی تازه برای مسابقات ملی مقدماتی حرفه ای League of Legends Mobile Games 2021 توصیه شده است.

شرکت OPPO بعلاوه اعلام نموده است که بازیکنان و مفسران رسمی بازی League of Legends، از جمله uzi (Jane Pride) و Guan Zeyuan، نیز در کنفرانس خبری راه اندازی حضور خواهند داشت.

انتظار می رود این گوشی هوشمند با طراحی مشابه با گذشته، ولی با افزودن بعضی عناصر طراحی برند League of Legends Mobile Game و بعلاوه لوازم جانبی داخل جعبه، همراه با جعبه خرده فروشی که برند شرکت روی آن درج شده است، عرضه گردد.

پیش بینی می گردد که گوشی تازه با ویژگی هایی مشابه مدل Reno7 Pro اصلی عرضه گردد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی 90 هرتزی Full HD+ AMOLED و چیپست Mediatek Dimensity 1200-Max است. این دستگاه دارای حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.

دوربین دستگاه، یک دوربین سه گانه است که شامل سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد. در پنل جلو نیز دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 است. سیستم عامل گوشی ColorOS مبتنی بر اندروید 11 است و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 واتی تغذیه می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1896

به "رونمایی از نسخه ویژه گوشی OPPO Reno7 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه ویژه گوشی OPPO Reno7 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید