رئیس دانشگاه کاشان درباره تخفیف یا تقسیط شهریه دانشجویان تصمیم گیری کند

به گزارش مجله مدیریت ناب، مجمع عدالتخواه دانشجویی دانشگاه کاشان در نامه ای خطاب به زراعت، رئیس این دانشگاه خواهان تخفیف یا تقسیط شهریه های دانشجویی شد.

رئیس دانشگاه کاشان درباره تخفیف یا تقسیط شهریه دانشجویان تصمیم گیری کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مجمع عدالتخواه دانشجویی دانشگاه کاشان در نامه ای خطاب به زراعت، رئیس این دانشگاه تخفیف یا تقسیط شهریه های دانشجویی را خواهان شد.

در این نامه آمده است:

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها در ترم جاری و ادامه دار بودن فرایند آموزشی به وسیله آموزش مجازی و همچنین تعطیلی سایر خدمات آموزشی دانشجویان و انجام امتحانات به صورت مجازی، یکی از انتظارات دانشجویان به دلیل عدم حضورشان در دانشگاه ها، تصمیمات مدیریت شده برای پرداخت هزینه هایی است که از جیب دانشجو در مقابل ارائه خدمات از سوی دانشگاه ها پرداخت می گردد؛ هزینه هایی از قبیل شهریه ترم تحصیلی برای دانشجویان شهریه پرداز نوبت دوم و پردیس دانشگاهی و سنوات آموزشی، خدمات رفاهی تفریحی و همچنین هزینه خوابگاه ها که خوشبختانه ستاد بحران دانشگاه کاشان اظهار داشت برای خوابگاه در ایام کرونا هیچ هزینه ای از دانشجویان اخذ نخواهد شد.

اما به دلیل اینکه تا به امروز در زمینه تخفیف و یا تقسیط شهریه، تصمیمی از جانب دانشگاه اتخاذ نشده است، این مسئله سردرگمی زیادی را برای دانشجویان مخصوصا دانشجویان سنواتی که مجاز به دریافت وام دانشجویی نشده اند، در پی داشته است.

نظر به اینکه اختیارات تخفیف و یا حذف شهریه از سوی وزارت علوم به هیئت امنای دانشگاه ها واگذار شده است، تقاضا می گردد هر چه سریعتر تصمیمات اتخاذ شده را به اطلاع دانشجویان برسانید.

در ادامه پیشنهادات ما بدین توضیح است:

1-شهریه نیم سال دوم 98-99 همچون دانشگاه علم و صنعت به صورت متغیر و متناسب با بخشی از شهریه ثابت به صورت نیم بها محاسبه گردد.

2-دانشجویان سال آخر از پرداخت شهریه ترم تابستانی معاف شوند.

3-دروس تمامی دانشجویان در ترم بعد نیز ارائه گردد.

4-دانشجویان همه مقاطع تحصیلی بتوانند از کلاس های جاری که در ترم آینده ارائه می گردد، علاوه بر واحد های انتخابی خود، بدون شهریه استفاده نمایند و به عنوان کلاس جبرانی در این کلاس ها شرکت نمایند و اگر احتیاج به امتحان مجدد برای جایگزین کردن نمره جدید داشتند، این امکان برای آن ها فراهم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1007

به "رئیس دانشگاه کاشان درباره تخفیف یا تقسیط شهریه دانشجویان تصمیم گیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه کاشان درباره تخفیف یا تقسیط شهریه دانشجویان تصمیم گیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید