دستفروشانی با 25 سال سابقه

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: آمار دستفروشان در شب های بارانی کاهش پیدا نموده است.

دستفروشانی با 25 سال سابقه

به گزارش خبرنگاران، علی مقصودی در جلسه آنالیز طرح ساماندهی مشاغل سیار رشت با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان جزو دغدغه های شهرداری رشت است، گفت: آمار دستفروشان در شب های بارانی کاهش پیدا نموده است.

وی با بیان اینکه دستفروشی در ایام عید در رشت به هفت تا هشت هزار بساط افزایش پیدا می نماید اضافه نمود: حدود پنج هزار واحد صنفی در بازار رشت حضور دارند و فواید فراوانی از اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار ایجاد می گردد.

مقصودی با تاکید بر اینکه برخی از افراد دستفروش بالغ بر 25 سال سابقه فعالیت دارند، ادامه داد: در تلاشیم تا با اجرای طرح روزبازارها در رشت تا حدودی از مسائل این حوزه را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی قهریه برای مقابله با برخی از مسائل پیرامون دستفروشان ضروری است اضافه نمود: فعالیت دستفروشان طی سالیان متمادی در خیابان تعیین برای افراد دستفروش ایجاد حق نمی نماید و تمامی شهروندان باید از حقوق یکسان در فضای شهری برخوردار شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت به قرار داد یکسان نیروهای سد معبر و پسماند شهرداری رشت اشاره نمود و گفت: 110 نفر نیروی سد معبر شهرداری رشت در حال حاضر در تمامی ساعات مشغول به فعالیت نبوده و قصد داریم از این تعداد نیرو به طور صحیح در بخش های مورد احتیاج استفاده نموده و امیدوارم اعضای شورا با جداسازی قرار داد آنان از نیروهای پسماند موافقت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 101

به "دستفروشانی با 25 سال سابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستفروشانی با 25 سال سابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید