خط تولید خودروی پروتون در بروجرد راه اندازی می شود

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: معاون تولید شرکت زاگرس خودرو گفت: در قراردادی که دوباره با شرکت پروتون مالزی بسته شده است، قرار است تا در مرداد ماه سال 93 خط تولید آزمایشی تولید خودرو پروتون راه اندازی و در اوایل مهرماه 93 به صورت رسمی آغاز شود.

خط تولید خودروی پروتون در بروجرد راه اندازی می شود

محمد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بروجرد، اظهار کرد: شرکت زاگرس خودرو در سال 80 فعالیت خود را آغارز و در سال 86 خط تولید خودرو پروتون را راه اندازی کرده است.

وی افزود: شرکت در طی قراردادی که با شرکت پارس خودرو منعقد کرده بود دو خط تولید رنگ خودرو پراید و خط توتید خودرو نیسان پیکاب را به چرخه فعالیت های خود اضافه کرد که این قرارداد تا آذر ماه 92 ادامه داشت.

حاتمی بیان نمود: از آذر ماه سال 92 به بعد به علت امکان نداشتن خرید CKD خودرو نیسان خط تولید آن متوقف شد و در حال حاضر کارخانه به صورت موقت تعطیل و تولید ندارد.

معاون تولید شرکت زاگرس خودرو گفت: در قراردادی که دوباره با شرکت پروتون مالزی بسته شده است، قرار است تا در مرداد ماه سال 93 خط تولید آزمایشی تولید خودرو پروتون راه اندازی و در اوایل مهرماه 93 به صورت رسمی آغاز شود.

وی افزود: با راه اندازی مجدد خط تولید خودرو پروتون، این شرکت دو محصول جدید به نام های GEN 2 هاشبک و GEN 2 صنوق دار را روانه بازار می کند.

حاتمی شرح داد: در سال گذشته در کارخانه حدود 670 نیرو به صورت مستقیم مشغول به کار بوده اند که با توقف روند تولید کارخانه ، از این تعداد 105 نفر باقی مانده اند.

وی افزود: با مذاکراتی که با شرکت پارس خودرو داشته ایم، با توکل به خدا در اواخر اردیبهشت ماه سال 93 هم شاهد آغاز مجدد خط تولید خودرو نیسان پیکاب هستیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 484

به "خط تولید خودروی پروتون در بروجرد راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط تولید خودروی پروتون در بروجرد راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید