خبرنگاران کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو تشکیل شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران- خبرنگاران- کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو با حضور هنرمندان سرشناس تشکیل شد.

خبرنگاران کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو تشکیل شد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران، در جلسه ای که با حضور کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، امید قبادی نایب رئیس انجمن و جمعی از هنرمندان موسیقی کشور برگزار گردید، کیوان ساکت، فردین خلعتبری، سیدعباس سجادی، روزبه بمانی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا امیرافضلی، کامران تفتی، مسعود جهانی و حمید منبتی به عنوان اعضای کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان معرفی شدند.

در این نشست کتایون نجفی زاده با تاکید بر نقش هنرمندان در فرهنگ سازی اهدای عضو و تقدیر از این فعالیت انسانمحبت آمیز ضمن انجام معارفه، حکم انتصاب کیوان ساکت، عباس سجادی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا امیرافضلی و حمید منبتی را به عنوان اعضای حاضر در جلسه به آنها اعطا کرد.

همچنین طی احکامی کیوان ساکت به عنوان رئیس کمیته موسیقی و حمیدرضا امیرافضلی به عنوان دبیر کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگاران، انجمن اهدای عضو ایرانیان یک تشکل غیردولتی و یک سازمان مردم نهاد است که کوشش دارد با ترویج فرهنگ اهدای عضو، جان بیماران بیشتری را در سراسر میهمان نجات دهد. به همین منظور هنرمندان در قالب کمیته ها و شوراهایی تحت حمایت انجمن اهدای عضو، در این جهت انسان محبت آمیز یار و همراه انجمن هستند تا در اعتلای فرهنگ اهدای عضو سهیم باشند.

در این راستا کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو با معرفی اعضای هیئت مدیره خود از میان هنرمندان سرشناس حوزه موسیقی در سبک ها و نسل های مختلف سعی دارد خانواده عظیم موسیقی را به همراهی در این فرهنگسازی دعوت نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1412

به "خبرنگاران کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید