خبرنگاران امیر حاتمی در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافت

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران- خبرنگاران- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در کمیسیون صنایع مجلس گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوع خود به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد.

خبرنگاران امیر حاتمی در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافت

الله وردی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران با تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوع خود در بخش های صنعتی، هوایی، پدافندی، موشکی و سایر بخش ها و فناوری ارائه کرد.

عضو کمیسیون صنایع افزود: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، همچنین اختصاص یکسری تسهیلات قانونی مورد انتظار امیر حاتمی بود که درباره اختصاص این تسهیلات بحث و گفتگو صورت گرفت.

وی اظهار داشت: نمایندگان همچنین در این جلسه نقطه نظرات، تقاضاها و درخواست های خود را به ویژه برای حمایت وزارت دفاع از صنایع و پشتیبانی تکنولوژیک و صنعتی و فراوری مطرح کردند.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان معتقد بودند که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شرایط فعلی برای بهبود فراوری و صنعت کشور و گذر از شرایط سخت کنونی می تواند نقش موثری ایفا نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1094

به "خبرنگاران امیر حاتمی در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امیر حاتمی در کمیسیون صنایع مجلس حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید