حمله زباله ها به انسان ها در نیاوران!

به گزارش مجله مدیریت ناب، نمایش شاد و موزیکال من یک عروسکم با هدف ارائه آموزه های اخلاقی به بچه ها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

حمله زباله ها به انسان ها در نیاوران!

به گزارش خبرنگاران، نمایش من یک عروسکم فضایی شاد و موزیکال دارد اما کوشش می نماید علاوه بر رقم زدن لحظاتی مفرح و به یادماندنی برای بچه ها، با خط داستانی مجذوب کننده خود آموزه ها و پندهای اخلاقی به آنها ارائه کند. من عروسکم داستان پرهیجانی دارد. در خلاصه داستان آن آمده است که عروسک دختر بچه ای به وسیله آدمک های پلاستیکی برداشته و به قلعه زباله ها برده می گردد. عروسک در قلعه زباله ها می فهمد که زباله ها می خواهند با انسان ها بجنگند.

در نمایش من یک عروسکم، مانی اسکندری، نوشین سرکوبی، پارمین نجمه زعیم، الهام صبور، آنیتا قهاری و فرشید عسگری به عنوان بازیگر روی صحنه می روند و اجرای موسیقی آن بر عهده مسعود فکور است.

این نمایش به نویسندگی مرضیه شریفی و کارگردانی فرشید عسگری تا 18 اسفند 1401 از ساعت 16:30 در روزهای پایانی هر هفته اجرا می گردد. برای تهیه بلیت می توانید به سایت تیوال مراجعه و یا به وسیله شماره تلفن 09375789295 بلیت تماشای این نمایش را تهیه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2159

به "حمله زباله ها به انسان ها در نیاوران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله زباله ها به انسان ها در نیاوران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید