حضور ستارگان دهه 80 در این فیلم سینمایی خبرساز شده است

به گزارش مجله مدیریت ناب، دی والاس که به خاطر نقش های مادرانه اش در آثار پیروز دهه 1980 مانند ای. تی و کوجو شناخته می گردد، به همراه ستارگانی دیگر از دهه 80 در جنون رُزول خبرساز شده است.

حضور ستارگان دهه 80 در این فیلم سینمایی خبرساز شده است

به گزارش خبرنگاران، جنون رُزول(Roswell Delirium) درام روانشناختی علمی تخیلی است که به تمام فیلم ها و نمایش های محبوب آن دوران ادای احترام می نماید.

لیزا ولشل، رجینالد ول جانسون و سم جونز دیگر بازیگرانی هستند که در رُزول دلیریوم ایفای نقش می نمایند.

در این فیلم اشتون سولکی در نقش اصلی و آریل بُدنهوسن در نقش مادر ظاهر می گردد.

داستان فیلم به این قرار است: در طول دهه 1980 ایالات متحده به وسیله موجی از حملات هسته ای مورد اصابت قرار می گیرد و پس از آن، کسانی همچنان وانمود می نمایند همه چیز عادی است حتی اگر همگی مسمومیت با تشعشعات را تجربه می نمایند. دختر جوانی به نام می دِی سعی می نماید در یک سری رادیو ham با پدرش که در فضا برای ماموریت شاتل است، ارتباط برقرار کند. به جای برقراری تماس او یک تماس پریشانی بین کهکشانی از فضا دریافت می نماید که او را به سفری به یک مکان جادویی به نام اسپیس راک راهنمایی می نماید؛ سرزمینی که زمانی منطقه 51 (یک منطقه نظامی فوق سری در 130 کیلومتری شمال غربی لاس وگاس استان نوادا در آمریکا) در آنجا بود. او در معرض سطوح شدید تشعشعات قرار می گیرد و در عرض چند روز تمام اعضای بدنش آغاز به از کار افتادن می نماید. با دانستن اینکه درمان پزشکی به مادرش وندی یاری نمی نماید، او را به اسپیس راک برمی گرداند تا او را به بیگانگان بدهد، به این امید که آن ها بتوانند او را نجات دهند. در حالی که فیلم حول محور پیامدهای دوران پس از جنگ سرد است، در نهایت به رابطه پیچیده بین یک مادر و دخترش و زندگی آنها پس از حمله هسته ای می پردازد.

این فیلم قرار است ژوئیه 2023 اکران گردد.

  • پدر آنجلینا جولی راز طول عمر خود در هالیوود را فاش کرد
  • بازیگرانی که فقط با 20 دقیقه حضور در فیلم اسکار گرفتند
  • اسطوره کمپانی دیزنی در 93 سالگی درگذشت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2113

به "حضور ستارگان دهه 80 در این فیلم سینمایی خبرساز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ستارگان دهه 80 در این فیلم سینمایی خبرساز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید