جشنواره های زمستانه در انتظار گردشگران یزد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برگزاری بیش از 10 جشنواره ملی و استانی زمستانه در یزد اطلاع داد.

جشنواره های زمستانه در انتظار گردشگران یزد

بهترین تجربه سفر را با مجری مستقیم تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شروع جشنواره های ملی و استانی زمستانه به میزبانی استان یزد، اظهار کرد: جشنواره های متعددی در شهرها و روستاهای استان تا فروردین 99 نیز به صورت استانی برگزار می شوند.

وی از برگزاری هشتمین دوره جشنواره لپوکلوخ در روستای رشکوییه تفت اطلاع داد و گفت: این جشنواره فردا ششم دی ماه در روستای رشکوییه برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: معرفی روستاهای استان و جاذبه های آنها در کنار معرفی آیین لپو کلوخ از ساد ه ترین و رایج ترین غذاها در بین جوامع محلی و به ویژه در فصل سرد سال از اهداف این جشنواره است.

فاطمی معرفی سنت های محلات مختلف استان یزد را از اهداف برگزاری این جشنواره ها عنوان نمود و گفت: در کنار جشنواره نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای مردم روستا در قالب غرفه هایی برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 639

به "جشنواره های زمستانه در انتظار گردشگران یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های زمستانه در انتظار گردشگران یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید