جدول رده بندی لوشامپیونه در انتها فصل 2019-2018

به گزارش مجله مدیریت ناب، تنها ابهام در جدول رده بندی لوشامپیونه تا قبل از هفته پایانی با سقوط کان در شب بقای آمیا با گل سامان قدوس رفع شد.

جدول رده بندی لوشامپیونه در انتها فصل 2019-2018

به گزارش خبرنگاران، فصل 2019-2018 رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های فرانسه (لوشامپیونه) با فرار آمیا از سقوط به لطف چهارمین گل فصل سامان قدوس، سقوط کان و خاتمه توأم با شکست پاری سن ژرمن قهرمان به خاتمه رسید.

آمیا با گل قدوس در دقیقه 47، 2 بر یک گنگان را برد و در لیگ ماندنی شد، در حالی که دیژون با تبدیل شکست یک - صفر به فزونی 2 - یک مقابل تولوز مسافر بازی پلی آف بقا مقابل لانس شد و کان با شکست یک بر صفر خانگی مقابل بوردو از لیگ دسته اول وداع کرد.

در این شرایط موناکو در ادامه فصل کابوس وارش این بار 2 بر صفر مقابل نیس مغلوب شد، اما به خاطر نتایج رقبای پایین تر از خودش در لیگ ماندنی شد. پاری سن ژرمن، قهرمان زودهنگام فصل هم با باخت 3 بر یک در زمین رمس فصل را به خاتمه برد.

به این ترتیب در خاتمه فصل، پاری سن ژرمن، لیل و لیون به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، سن اتین همراه رن (قهرمان جام حذفی) و استراسبورگ (قهرمان جام اتحادیه) راهی لیگ اروپا شدند، گنگان و کان سقوط کردند و دیژون راهی بازی پلی آف بقا مقابل لانس شد.

جدول رده بندی لوشامپیونه را در زیر مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 205

به "جدول رده بندی لوشامپیونه در انتها فصل 2019-2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول رده بندی لوشامپیونه در انتها فصل 2019-2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید