عثمان دمبله خواستار ترک بارسلونا نیست؛ وینگر فرانسوی بلوگرانا قصد جدایی از این باشگاه را ندارد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- عثمان دمبله، وینگر 23 ساله و فرانسوی باشگاه بارسلونا طی هفته های اخیر مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است و ساعاتی قبل، بعضی از رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که این وینگر فرانسوی در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته است.

عثمان دمبله خواستار ترک بارسلونا نیست؛ وینگر فرانسوی بلوگرانا قصد جدایی از این باشگاه را ندارد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از جرارد رومرو از رادیو کاتالونیا، باشگاه بارسلونا مذاکره با منچستریونایتد بر سر انتقال عثمان دمبله را تکذیب می نماید. شیاطین سرخ خواهان به خدمت گیری قرضی دمبله هستند و نمی خواهند برای جذب او مبلغی را پرداخت نمایند. عثمان دمبله نیز هیچ تمایلی برای ترک بارسلونا ندارد. با این حال، حدود 6 روز تا خاتمه جابجایی تابستانی باقی مانده است و احتمال وقوع هر اتفاقی ممکن است. همچنین فابریتزیو رومانو نیز تائید می نماید که منچستریونایتد جذب قرضی دمبله را در نظر دارد اما این وینگر فرانسوی طی 3 ماه اخیر، همیشه پیشنهادات دیگر باشگاه ها را رد نموده و خواهان ماندن در بارسلونا است.

عثمان دمبله، وینگر 23 ساله و فرانسوی باشگاه بارسلونا طبق ادعای رسانه های اسپانیایی در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته است. به نقل از آاس، عثمان دمبله در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار گرفته است و سران بارسلونا در نظر دارند تا با مبلغ فروش دمبله، برای جذب ممفیس دیپای، وینگر هلندی باشگاه لیون اقدام نمایند. بارسلونا پیشنهادی بین 50 تا 60 میلیون یورو را برای فروش دمبله می پذیرد.

لازم به ذکر است که موندو دپورتیوو نیز این خبر را تائید نموده است و طبق ادعای موندو، مبلغ فروش دمبله با در نظر دریافت پاداش ها می تواند به 75 میلیون یورو نیز برسد. اد وودوارد پس از عدم جذب سانچو، با دمبله تماس گرفته است و سران این باشگاه پیروز شدند تا دمبله برای انتقال به منچستریونایتد متقاعد نمایند. رونالد کومان، سرمربی باشگاه بارسلونا نیز با جدایی دمبله موافقت نموده است.

عثمان دمبله، وینگر 23 ساله و فرانسوی باشگاه بارسلونا با وجود علاقه سایر باشگاه ها خواهان جدایی از این تیم نیست. به نقل از کادنا سر، منچستریونایتد و لیورپول به جذب عثمان دمبله، وینگر فرانسوی باشگاه بارسلونا علاقه مند هستند اما او با وجود علاقه این دو باشگاه، خواهان جدایی از بارسلونا نیست. با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا، دمبله از حضور در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارد. به همین خاطر، دمبله یک فصل دیگر را نیز در بارسلونا سپری خواهد نمود. این وینگر فرانسوی تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد.

عثمان دمبله در سال 2017 در انتقالی 138 میلیون یورویی از دورتموند به بارسلونا پیوست اما مصدومیت ها مانع درخشش این بازیکن در نیوکمپ شد. عثمان دمبله از زمان انتقال به بارسلونا، متحمل 9 مصدومیت سنگین شده و به همین دلیل بیش از 80 بازی بارسلونا را از دست داده است. عثمان دمبله طی 8 ماه اخیر حتی یک دقیقه هم برای بارسلونا به میدان نرفته اما این بازیکن امیدوار است اوضاع برای او در ترکیب تیم رونالد کومان متفاوت پیش برود.

به نقل از موندو؛ عثمان دمبله از زمان شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا و طی دو هفته اخیر بدون مشکل در تمرینات حاضر بوده است. رونالد کومان از عملکرد این بازیکن بسیار خشنود است و روی او حساب ویژه ای باز نموده است. عثمان دمبله از نظر کومان یکی از 11 بازیکن اصلی بارسلونا محسوب می گردد و فقط مصدومیت های مجدد می تواند مانع پیشرفت او در بلوگرانا گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1177

به "عثمان دمبله خواستار ترک بارسلونا نیست؛ وینگر فرانسوی بلوگرانا قصد جدایی از این باشگاه را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عثمان دمبله خواستار ترک بارسلونا نیست؛ وینگر فرانسوی بلوگرانا قصد جدایی از این باشگاه را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید