تائید میزبانی ایران در مسابقات اسکی قهرمانی معلولان آسیا

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین از پذیرش پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

تائید میزبانی ایران در مسابقات اسکی قهرمانی معلولان آسیا

از سفر با ارزانترین تور پاتایا 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، عیسی ساوه شمشکی با اعلام این خبر گفت: گردهمایی ورزش های زمستانی IPC با حضور اعضای هیئت رئیسه آن، طی روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد به میزبانی اسلوونی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در روز اول این گردهمایی، کمیته های آلپاین و اسنوبرد تشکیل و پیرامون مسائل فنی، مقررات، تجهیزات گفتگو شد و پیشنهاد کشورها در مورد میزبانی مسابقات طرح و مورد آنالیز نهاده شد.

رئیس انجمن اسکی گفت: در روز دوم نشست نیز جلسه با اعضای هیئت رئیسه ورزش های زمستانی IPC تشکیل و پیشنهاد کشورمان برای پذیرش میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در بخش اسنوبرد و آلپاین در کمیته تخصصی و هیئت رئیسه ورزش های زمستانی IPC آنالیز شد و ایران برای اولین بار میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی اظهار داشت: ایران برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2018 تا خاتمه بهمن ماه فرصت دارد کسب سهمیه نموده و باید در چند رویداد برون مرزی حضور پیدا کند. میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا نیز یکی از فرصت های ما برای کسب سهمیه است. البته مسابقات قهرمانی آسیا در چهار کشور ایران، کره جنوبی، ژاپن و چین برگزار می گردد و هر کدام از کشورها برگزار کننده چند رشته مختلف هستند. به عنوان مثال ایران مسابقات آلپاین، مارپیچ کوچک و بزرگ و اسنوبرد، مارپیچ کوچک را برگزار می نماید.

ساوه شمشکی خاطر نشان کرد: کمیته ورزش های زمستانی IPC تا تیر ماه تقویم مسابقات را ارائه می نماید و به صورت تقریبی می توان گفت که مسابقات قهرمانی آسیا از آذر ماه در کشورهای مختلف شروع خواهد شد.

رئیس انجمن اسکی گفت: آقای دیمیتری، رئیس ورزش های زمستانی IPC نیز در ارائه گزارش عملکرد سالیانه از ایران به سبب برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی که دی ماه سال گذشته برگزار گردید، تقدیر کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 667

به "تائید میزبانی ایران در مسابقات اسکی قهرمانی معلولان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تائید میزبانی ایران در مسابقات اسکی قهرمانی معلولان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید