بهترین شهرهای توریستی اسپانیا

به گزارش مجله مدیریت ناب، بهترین شهرهای اسپانیا برای گردشگری کدامند؟ آیا شهرهای شلوغ و پر از صدا را می پسندید یا شهرهای کوچک دلنشین؟

بهترین شهرهای توریستی اسپانیا

با هزینه سفر اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

اسپانیا کشوری در اروپاست که به خاطر مردم پرشور خود، سواحل آفتابی و تاریخ باورنکردنی مشهور و شناخته شده است. اگرچه هیچ سفری به این کشور بدون بازدید از شهرهای بزرگ آن همچون مادرید و بارسلونا تکمیل نمی شود اما شهرهای کوچکی که دارای زیبایی و شگفتی فراوان هستند را نباید از دست داد. در بیشتر موارد، این شهرهای کوچک در اسپانیا نسبت به شهرهای بزرگ تر ارزان تر هستند و موارد زیبایی را در اختیار بازدید نمایندگان قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند شهر کوچک در اسپانیا بپردازیم.

  1. شهر بسالو Besalu:

برای اینکه متوجه شوید کشور اسپانیا در قرون وسطی چه شکلی بوده است ، هیچ جایی بهتر از شهر بسالو پیدا نخواهید کرد. شهر بسالو در کاتالونیا واقع شده است و دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است. پل زیبای موجود در آن را که بر روی رودخانه Fluvià ساخته شده است را از دست ندهید. قدمت این پل به قرن دوازدهم بر می شود. بازدید از کلیسای سنت پره که قدمت آن به قرن یازدهم بر می شود نیز بسیار عالی خواهد بود. مطمئن شوید که بر روی پل پیاده روی می کنید و در مکان های آرام آن عکس می اندازید.

  1. شهر Deia:

در جزیره اسپانیایی مالورکا و در قلب رشته کوه های Serra de Tramuntana، یک روستای زیبا و دلربا به نام Deià را پیدا خواهید کرد. این روستا به خاطر مناظر زیبا و نیز صخره های عمیقی که مشرف به دریای مدیترانه و باغ های زیتون بی شمار هستند مشهور و و شناخته شده بود. افرادی که عاشق ادبیات هستند این روستا را تحسین خواهند کرد زیرا میزبان نویسنده بزرگی به نام رابرت گرویز بوده است. این روستا همچنین دارای یک ورودی ساحلی به نام Cala de Deià است.

  1. شهر Ainsa:

در سایه کوه های پیرنه، یک شهر قرون وسطی به نام Ainsa قرار گرفته است. بهترین قسمت برای بازدید در این شهر بی شک قلعه Ainsa است که می توان آن را در یکی از انتهای پلازا سان سالوادور پیدا کرد. بخش هایی از این قلعه متعلق به قرن یازدهم است، اگرچه بیشتر بخش های ساختمان از قرن شانزدهم باقی مانده است. دو برج این قلعه به موزه منتقل شده است.

  1. شهر کودییرو Cudillero:

کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند. این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید. مناظر بی نظیری در این روستا یافت می شود و بعضی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

  1. شهر Castellfollit de la Roca:

در جایی که رودخانه Fluvià و Toronell به یکدیگر می رسند، یک صخره بازالتی تشکیل شده است. در این تخته سنگ، که به لطف گدازه باستان ایجاد شده ، کل شهر قرار گرفته است. زمانی که به این شهر می رسید، متوقف شوید و از مناظر زیبای آن عکس بگیرید زیرا بهترین نماها را خواهید داشت. زمانی که در شهر تخته سنگی Castellfollit de la Roca هستید زمانی را برای کاوش جاذبه هایی همچون Pont Trencat یا پل شکسته قرار دهید. بازدید از کلیسای قرن سیزدهم سنت سالوادور را نباید فراموش کنید.

  1. شهر Olite:

در استان ناوارا در شمال اسپانیا ، شهر باستانی Olite قرار گرفته است. تاریخ نشان می دهد که این شهر در قرن هفدهم توسط ویزیگوت ها تاسیس شده است، اما در واقع در قرن دوازدهم تشکیل شده و جان گرفته است. یک قلعه گوتیک از قرن سیزدهم نیز در این شهر قرار گرفته است که محل اقامت چارلز سوم بوده است و امروزه برای بازدید عموم باز است. در حالیکه در شهر Olite می توانید از Iglesia de Santa Maria la Real دیدن کنید اما سعی کنید در خصوص تاریخ این کشور نیز اطلاعاتی به دست آورید.

  1. شهر مورلا Morella:

مورلا یکی از شهر های دیواری باستانی است که در استان کاستلیون قرار گرفته است. معماری و تاریخ یکی از اصلی ترین جاذبه ها در مورلاست و شما نمی توانید این شهر را بدون دیدن قلعه موجود در آن ترک کنید. اگر عاشق مواد غذایی هستید باید سری به نانوایی محلی بزنید و از نان های مخصوصی که در آن پخت می شود بهره ببرید. این نان با نام flaons شناخته شده و با پنیر پر شده است. زمانی که در مورلا هستید می توانید کوه های Maestrazgo را نیز کاوش کنید.

  1. شهر کاسارس Casares:

شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره های بزرگی در این شهر قرار گرفته است که مشرف به دریای آلبوران هستند. اگر به معماری علاقه دارید، می توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار گرفته است. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

  1. شهر الکیوزار Alquezar:

شهر الکیوزار در شمال اسپانیا و در آراگون قرار گرفته است. این ناحیه به عنوان قطب تفریحات فضای باز شناخته است. فقط چند صد نفر از ساکنان الکیوزار هنوز در آن زندگی می نمایند. امروزه اصلی ترین دلیل بری کاوش و گشت و گذار در این شهر، تحسین معماری تاریخی، بازدید از مجموعه آثار موجود در موزه Colegiata de Santa María la Mayor و انجام تفریحات فضای باز است. سرگرمی های محبوب شامل کوه پیمایی در کنار دره ریو ورو ، دره نوردی ، تماشای پرندگان و حتی دوچرخه سواری است.

  1. شهر کاداکس Cadaques:

در استان خیرونا و در یک منطقه ساحلی با عنوان کوستا براوا، شهر ساحلی کاداکس قرار گرفته است. این شهر به خاطر اینکه میزبان نقاش معروف سالوادور دالی است مشهور و شناخته شده است. گردشگاه کاداکس شما را به رستوران غذای دریایی و بوتیک های محلی راهنمایی می نماید اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب های آبی رنگ دریای مدیترانه است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 657

به "بهترین شهرهای توریستی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای توریستی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید