بحرین رقیب جدی تیم ملی ایران نیست، گل هنگ کنگ یک تلنگر بود

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی فوتبال در مورد ملاقات ایران مقابل هنگ کنگ گفت: ملی پوشان بازی خوبی در برابر حریف انجام دادند. علیرغم اینکه بعضی از کارشناسان متاسفانه به تیم ملی خرده می گیرند، اما به نظرم شرایط تیم و بازیکنان مطلوب بوده و آغاز خوبی داشتند. امیدوارم این فرایند را ادامه بدهند تا در بازی های بعدی نیز پیروز شوند.

بحرین رقیب جدی تیم ملی ایران نیست، گل هنگ کنگ یک تلنگر بود

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی در رابطه با ملاقات برابر بحرین که روز دوشنبه برگزار می گردد، تاکید نمود: بدون شک بحرین از شرایط میزبانی خود به واسطه نفوذی که در AFC دارد به نحو احسن استفاده خواهد نمود. اگر بازیکنان با اعتماد به نفس و مسلط بر احساس و رفتار خود باشند، به راحتی می توانند تیم بحرین را شکست دهند.

نصرتی ادامه داد: خلاصه بازی بحرین و کامبوج را دیدم؛ فکر می کنم شرایط زمین خوب است و ملی پوشان ایران مثل بازی با هنگ کنگ از شرایط نامطلوب زمین رنج نخواهند برد. بدون شک بچه ها بهتر می توانند بازی نمایند. بازیکنانی مثل آزمون، جهانبخش، قلی زاده و طارمی در ملاقات مقابل بحرین عملکرد بهتری خواهند داشت. در ملاقات روز گذشته به دلیل شرایط نامناسب زمین، کیفیت واقعی بازیکنان به نمایش گذاشته نشد.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه اعلام کرد: قطعاً کادر فنی بررسی ملاقات کامبوج و بحرین را در دستور کاری خود قرار داده و بهترین نکات را به بازیکنان گوشزد می نماید، اما معتقدم اگر برنامه ریزی دقیق بر روی ضد حملات و شوت های تیم بحرین انجام گردد، می توانیم مهارشان کنیم و در واقع با یک سازماندهی خوب در خط دفاع و خط حمله به پیروزی مقابل بحرین خواهیم رسید. باید در فاز حمله و دفاع عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم.

وی معتقد است نباید بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند و با اشاره به گلی که روز گذشته روی یک اتفاق دریافت شد، گفت: دریافت گل یک تلنگر خوبی بود که بازیکنان به خودشان بیایند. آنها نباید به راحتی کوچک ترین فرصت را به حریف بدهند. کیفیتی که بازیکنان ما دارند، عالی بوده و می توانند پیروز باشند.

نصرتی در سرانجام گفت: بحرین رقیبی جدی برای ما محسوب نمی گردد، اما بچه ها باید با تمرکز بالا و دقت فراوان در ملاقات مقابل بحرین به میدان فرایند تا در نهایت این تیم را شکست دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1615

به "بحرین رقیب جدی تیم ملی ایران نیست، گل هنگ کنگ یک تلنگر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین رقیب جدی تیم ملی ایران نیست، گل هنگ کنگ یک تلنگر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید