با اعتبارهای مالیاتی تازه انتاریو آشنا شوید

به گزارش مجله مدیریت ناب، دولت انتاریو به طور رسمی بودجه 2022-2023 خود را در روز سه شنبه ارائه کرد و در حال برنامه ریزی برای ارائه چند اعتبار مالیاتی برای ساکنان است.

با اعتبارهای مالیاتی تازه انتاریو آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، اعتبارات مالیاتی شامل اعتبار تمدیدشده برای افراد کم درآمد تا میانه، اعتباری برای سالمندان جهت مراقبت های پزشکی بیشتر در خانه هایشان و کمک مالی برای هزینه های مراقبت از بچه ها برای والدین دارای فرزند است.

برای اینکه این اعتبارات مالیاتی تضمین شود، کنندگان مجلس باید قبل از تصویب بودجه به آن رای بدهند.

اولین اعتبار مالیاتی، اعتبار مالیاتی مربوط به افراد و خانواده های کم درآمد است که با عنوان LIFT هم شناخته می شود. این اعتبار از سال 2018 وجود داشت، اما این برنامه فقط برای افرادی در دسترس بود که سالانه حداکثر 38500 دلار درآمد داشتند.

در بودجه پیشنهادی وعده داده شده است که این برنامه توسعه پیدا کند تا افرادی با درآمد بیش از 50 هزار دلار در سال یا خانوارهایی که سالانه 82500 دلار درآمد دارند هم بتوانند به این اعتبار دسترسی داشته باشند.

به کمک توسعه این برنامه، بیش از 1.7 میلیون شهروند انتاریو می توانند واجد شرایط دریافت میانه اعتبار مالیاتی 300 دلار باشند. در بیشترین حالت، افراد کم درآمد می توانند تا 875 دلار تخفیف مالیاتی داشته باشند.

این اعتبار را می توان هر سال در زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی شخصی مطالبه کرد.

دومین اعتبار مالیاتی پیشنهاد شده، اعتبار مراقبت از سالمندان انتاریو در خانه است تا به حمایت از سالمندان کم درآمد 70 سال و بالاتر کمک کند.

سالمندان کم درآمد در آن رده سنی می توانند تا 1500 دلار برای تجهیزات پزشکی و پشتیبانی بیمارستانی دریافت کنند. این اعتبار، یک معافیت مالیاتی 25 درصدی تا سقف 6000 دلار برای هزینه مراقبت های پزشکی در خانه، به سالمندان ارائه می دهد.

بر اساس شرایط اعتبار تازه، آنها می توانند هزینه های مربوط به ویزیت پرستار در منزل، تخت بیمارستان در خانه، ویلچر، خدمه، عصا، اکسیژن، عینک یا سمعک را مطالبه کنند.

این اعتبار قابل استرداد است. هر کسی که تا 65000 دلار درآمد داشته باشد می تواند واجد شرایط دریافت آن باشد و مبلغ اعتباری که پرداخت می شود بر اساس سطح درآمد فرق دارد.

سومین اعتبار مالیاتی پیشنهاد شده،(CARE) نام دارد. به گفته دولت، این اعتبار به خانواده هایی با درآمد 150 هزار دلار یا کمتر ارائه می شود.

خانواده های واجد شرایط می توانند تا 75 درصد از برخی هزینه های مراقبت از کودک، از جمله خدمات کمپ ها و مراکز نگهداری از بچه ها را مطالبه کنند.

اعتبار مالیاتی تازه برای نزدیک به 300,000 خانواده، به طور میانه حدود 1250 دلار به ازای هر خانواده برای مراقبت از بچه ها فراهم می کند.

این اعتبار را هم می توان هر سال در زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی شخصی مطالبه کرد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2069

به "با اعتبارهای مالیاتی تازه انتاریو آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اعتبارهای مالیاتی تازه انتاریو آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید