انتقاد یورگن کلوپ از داوری بازی تیمش مقابل PSG: او کاری کرد که ما شبیه قصاب ها به نظر برسیم!

به گزارش مجله مدیریت ناب، فوتبال دنیا – سرمربی تیم فوتبال لیورپول از قضاوت داوری بازی تیمش در خانه پاری سن ژرمن ناراضی بود و داور را ناآماده دانست.

انتقاد یورگن کلوپ از داوری بازی تیمش مقابل PSG: او کاری کرد که ما شبیه قصاب ها به نظر برسیم!

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ پس از باخت 2 بر یک لیورپول در خانه پاری سن ژرمن و به خطر افتادن شانس صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انگشت اتهام را به سمت داور مسابقه، ژیمون مارسینیاک نشانه گرفت.

سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش در بازی آخر خود باید در خانه ناپولی را شکست دهد تا از صعود مطمئن گردد، با انتقاد از سختگیری داور لهستانی بازی – کسی که 6 کارت زرد به بازیکنان میهمان انگلیسی داد و دو کارت زرد به بازیکنان PSG – و تردید او برای اعلام پنالتی به سود لیورپول گفت: من فکر می کنم که تیم ما سه فصل است که در رقابت های داخلی انگلیس برنده جایزه بازی جوانمردانه می گردد اما امروز کاری کردند که ما شبیه گروهی از قصاب ها به نظر برسیم! ما شش، هفت یا هشت بار کارت زرد گرفتیم و نزدیک بود اخراجی هم بدهیم. بله در یکی مورد از خطاهای بازیکنان مان او حق داشت که کارت زرد بدهد اما اینکه به همه آنها کارت زرد داد باورنکردنی بود. در مورد پنالتی هم داور خودش نمی خواست آن را اعلام کند و من نمی دانم چطور چنین چیزی ممکن بود. داوری که برای قضاوت چنین مسابقه ای انتخاب می گردد باید آماده باشد اما داور این بازی ناآماده به نظر می رسید.

کلوپ اضافه نمود: با این حال پاری سن ژرمن دو گل زد و ما یکی و این تقصیر خودمان بود. به نظر من خطایی که وراتی (هافبک پاری سن ژرمن) انجام داد سزاوار دریافت کارت قرمز بود. من کاملاً شاهد صحنه بودم و مطمئناً کارتی که او گرفت همرنگ کارتی که ما امشب 500 بار آن را گرفتیم نبود.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است داور تحت تأثیر تمارض های نیمار قرار گرفته باشد، عنوان نمود: این وظیفه من نیست که درباره نیمار صحبت کنم. از داور این سؤال را بپرسید. می توانید. امتحان کنید.

کلوپ با وجود خشمی که از قضاوت بازی داشت، تأکید کرد از بابت صعود تیمش به مرحله بعدی مطمئن است.

او گفت: ناپولی به طرزی باورنکردنی قوی است و ما باید این تیم را با دو گل شکست دهیم که این کار آسانی نیست اما ما در آنفیلد بازی خواهیم کرد و از حمایت طرفداران مان برخورداریم پس باید هنوز به شانس صعودمان ایمان داشته باشیم. بدون شک ما بابت شکست امشب ناراحتیم اما هنوز باید امید داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 99

به "انتقاد یورگن کلوپ از داوری بازی تیمش مقابل PSG: او کاری کرد که ما شبیه قصاب ها به نظر برسیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد یورگن کلوپ از داوری بازی تیمش مقابل PSG: او کاری کرد که ما شبیه قصاب ها به نظر برسیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید