امکانات ورزشی در اختیار بچه ها کار و زباله گرد قرار می گیرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: امکان ارائه خدمات در مجموعه ورزشی سازمان ورزش و آموزش ورزشی به بچه ها کار و زباله گرد به صورت رایگان آن ها فراهم شد.

امکانات ورزشی در اختیار بچه ها کار و زباله گرد قرار می گیرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، درباره رسیدگی به شرایط بچه ها کار و زباله گرد در سطح شهر تهران، گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه هدفی به نام بچه ها کار داریم که توسط سازمان خدمات اجتماعی راهبری می شوند. در واقع یکی از موضوعات اجتماعی شهر تهران همین بچه های هستند که به هر دلیلی درگیر این نوع کار ها در سطح شهر هستند.

وی با بیان اینکه زباله گردی و در مجموع کار کردن بچه ها یک امر خلاف است و این بچه ها مورد ظلم قرار گرفته اند، افزود: کودک وظیفه اش کار کردن نیست و باید کودکی کند و مهارت هایی را فرا بگیرد تا پس از آن بتواند وارد بازار کار شود.

محسنی ادامه داد: در این رابطه تفاهم نامه ای بین دو سازمان ورزش و خدمات اجتماعی در حال انعقاد است که بر اساس آن، چنانچه سازمان خدمات اجتماعی گروه هایی را شناسایی کند و زمانی که پیش بینی شود تعداد این بچه ها کار به تعداد معینی رسیدند که امکان ارائه خدمات در مجموعه ورزشی سازمان ورزش و آموزش ورزشی آن ها فراهم باشد، در این زمینه اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش با اشاره به استعدادیابی این بچه ها نیز اضافه کرد: به عنوان مثال، بررسی می شود که کودک در یک رشته ورزشی استعداد دارد و براساس آن در همین زمینه به صورت رایگان آموزش می ببیند تا بتواند در آینده به عنوان یک ورزشکار حرفه ای در آن حوزه فعالیت کند.

به گفته محسنی، سازمان ورزش شهرداری تهران با پروتکلی که در معاونت اجتماعی دارد می تواند آموزش بچه ها کار را از محل منابع خود انجام دهد و وجهی را از آن ها دریافت نکند.

وی در پایان یادآور شد: سازمان ورزش و ورزشگاه های مناطق شهرداری تهران در سال، حدود سه میلیون نفر مخاطب دارد و این جامعه هدف (بچه ها کار) نیز شاید یک یا دو هزار نفر بیشتر نباشند که نیاز معین به دریافت خدمات و آموزش دارند و امکان این کار وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1151

به "امکانات ورزشی در اختیار بچه ها کار و زباله گرد قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات ورزشی در اختیار بچه ها کار و زباله گرد قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید