افزایش 8 تا 10 درصدی سفرهای نوروزی

به گزارش مجله مدیریت ناب، وزیر کشور گفت: براساس برآوردهای اولیه سال جاری میزان مسافرت های نوروزی در بازه زمانی فعلی نسبت به سال قبل 8 تا 10 درصد افزایش داشته، البته برای اعلام نظر قطعی در این زمینه هنوز زود است.

افزایش 8 تا 10 درصدی سفرهای نوروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در حاشیه بازدید از کمپ غدیر مشهد گفت: امکانات و تسهیلات مناسبی براساس گزارش های ارائه شده در کمپ غدیر مشهد ویژه زائران نوروزی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس اطلاعات ارائه شده 3200 مسافر و زائر در این کمپ اسکان دارند بیان نمود: علاوه بر این در زائرسرای غدیر نیز امکان اسکان 16 هزار مسافر فراهم شده و تمهیدات لازم برای شرایط سرما و بارندگی نیز در مشهد جهت اسکان فراهم شده است.

وزیر کشور اظهار داشت: استاندار خراسان رضوی در گزارش خود به ساماندهی منازل خصوصی جهت پذیرش مسافران اشاره داشته و در مجموع امکانات مناسبی در مشهد فراهم شده است.

رحمانی فضلی مطرح نمود: براساس برآوردهای اولیه سال جاری میزان مسافرت های نوروزی در بازه زمانی فعلی نسبت به سال قبل 8 تا 10 درصد افزایش داشته است و البته برای اعلام نظر قطعی در این زمینه هنوز زود است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 687

به "افزایش 8 تا 10 درصدی سفرهای نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 8 تا 10 درصدی سفرهای نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید