افزایش خشم و نارضایی خانواده های قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدا

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- با گذشت ساعت ها و روز ها از حادثه ریزش ساختمانی در فلوریدا، انتظار و امید خانواده ها و نزدیکان افراد ناپدید شده در این حادثه در حال تبدیل شدن به خشم و نارضایتی است.

افزایش خشم و نارضایی خانواده های قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه خبری ای بی سی در گزارشی گفت، چند روز بعد از فروریختن یک مجتمع ساختمانی در شهر سرفساید (Surfside) در فلوریدای آمریکا، خانواده ها و نزدیکان افراد ناپدید شده در این حادثه منتظر دریافت اطلاعاتی درباره عزیزان خود هستند. با گذشت ساعت ها و روز ها از آن حادثه، انتظار و امید این افراد در حال تبدیل شدن به خشم و نارضایتی است.

این شبکه افزود، مقامات قول داده اند عملیات جستجو برای پیدا کردن افراد ناپدید شده را ادامه خواهند داد. این در حالی است که خانواده هایی که اینجا حاضر هستند بی صبرانه در انتظار دریافت پاسخ هستند. پنج روز است که از فروریختن این ساختمان می گذرد. خانواده ها و دوستان بیش از 156 نفری که در میان خرابی های این ساختمان ناپدید شده اند هنوز هم امیدواری های خود را حفظ کرده اند. در نزدیک این ساختمان، یک مراسم یادبود موقت شکل گرفته است. تا صبح امروز 4 قربانی شناسایی شده اند.

یکی از این افراد که پدر بزرگ و مادر بزرگ وی در میان ناپدید شدگان حادثه قرار گرفته است می گوید از داخل خانه آسیب دیده، پیام های صوتی با خانه آن ها گرفته شده است و آن ها در پی پاسخ مسئولان درباره این رویداد هستند.

در جریان جلسه پرسش و پاسخی که فرماندار فلوریدا در میان خانواده های قربانیان حضور یافته بود احساسات حاضران بسیار قوی بود و آن ها از نحوه اقدامات و پاسخگویی ها انتقاد کردند. یکی از افراد حاضر در این جلسه خطاب به فرماندار گفت کار های صورت گرفته کافی نیست. تصور کنید که بچه ها شما داخل ساختمان بودند. ما می دانیم که شما تلاش می کنید، ولی کار هایی که می کنید کافی نیست. شما وعده هایی به ما دادید، ولی به آن ها عمل نشد.

عملیات جستجو برای پیدا کردن ناپدید شدگان ادامه دارد و در این میان آتش سوزی مانعی در برابر این عملیات است. کل محوطه با دود پر شده است و شعله های آتش به آرامی می سوزد. مسئولان امر می گویند اسباب و وسایل داخل آپارتمان ها باعث شعله ور شدن آتش در درون ساختمان شده است. عملیات جستجو به کندی پیش می رود، زیرا نیرو های امدادی مجبورند قبل از جابجا کردن آوار به دقت محتویات آن را بررسی کنند.

افراد زیادی اهل کشور های آمریکای لاتین در میان ناپدید شدگان قرار دارند و خانواده های آن ها هم در خارج آمریکا در پی دریافت پاسخی در این زمینه هستند.

مارکو روبیو سناتور استان فلوریدا در توئیتی نوشت مقامات در پی صدور ویزا فوری برای افراد ساکن در بیش از ده کشور آمریکای لاتین هستند که عزیزانشان در میان ناپدید شدگان این ساختمان قرار گرفته است.

تعداد قربانیان حادثه ریزش ساختمان در استان فلوریدای آمریکا به 9 تن افزایش یافت و همچنان از سرنوشت بیش از 150 نفر دیگری که در لحظه وقوع حادثه در ساختمان بوده اند، خبری در دست نیست.

مقامات رسمی در آمریکا در حالی از افزایش تعداد تلفات حادثه فرو ریختن بخش هایی از یک ساختمان 12 طبقه در شهر میامیِ استان فلوریدا خبر می دهند که نیرو های امداد برای پنجمین روز متوالی است که در میان آوار در تلاش برای نجات دادن مفقودشدگان این حادثه هستند.

به گفته کارشناسان هنوز علت دقیق ریزش این ساختمان مرتفع که ساعات ابتدایی روز پنج شنبه دچار حادثه شد، تعیین نیست، اما گزارش مهندسی، حاکی از فرسودگی ساختاری در پارکینگ این ساختمان40 ساله است.هنوز این امیدواری وجود دارد که تیم های امداد بتوانند دیگر ساکنان این ساختمان را زنده از زیر آوار خارج کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1653

به "افزایش خشم و نارضایی خانواده های قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خشم و نارضایی خانواده های قربانیان ریزش ساختمان در فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید