افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی

به گزارش مجله مدیریت ناب، رییس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال 1400 توضیحاتی ارائه کرد.

افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرنگاران، وحید قبادی دانا در نشست با خبرنگاران در مورد افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی در اعتبارات سال 1400 اعلام کرد: با حمایت مجلس شورای اسلامی در سال 1400 مبلغ هزار میلیارد تومان در ارتباط با بحث یاری های بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان سازمان بهزیستی به بودجه ای که در نظر گرفته شده بود برای مسکن اضافه شد.

وی اظهار کرد: بودجه قبلی که در نظر گرفته شده بود 75 میلیارد تومان بود و این در حالیست که در سالهای گذشته (سال 1399، 1398 و 1397) مبلغی بین حدود 40 تا 50 میلیارد تومان سالانه برای یاری به تهیه و ساخت مسکن مددجویان سازمان بهزیستی در بودجه سنواتی گنجانده می شد که این مبلغ با یاری و حمایت سازمان برنامه و بودجه، دولت و مجلس شورای اسلامی به هزار و 75 میلیارد تومان رسیده است.

وی اضافه نمود: بعلاوه 500 میلیارد تومان هم در بودجه 1400 برای جبران سود بانکی وامهای مسکن مددجویان سازمان بهزیستی پیش بینی شده که در صورت تخصیص می تواند وام هایی که مددجویان از بانک های عامل به عنوان وام مسکن اخذ می نمایند سود بانکی آن از این طریق جبران گردد و مددجویان سازمان بتوانند این وام ها را به صورت قرض الحسنه دریافت نمایند.

به گفته قبادی دانا، تا هفته گذشته تخصیصی برای بودجه مسکن سازمان بهزیستی از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه اختصاص داده نشده بود. با پیگیری هایی که انجام شد و با دستور ریاست جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ 440 میلیارد تومان از این هزار و 75 میلیارد تومان تخصیص آن به سازمان بهزیستی داده شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برنامه ریزی هایی انجام شده است که می تواند جهشی را در نهضت ساخت مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی در سال 1400 رقم بزند و امیدواریم که در سال های آینده هم ادامه پیدا کند و ما ببینیم که بیش از 160 هزار خانواری که پشت نوبت دریافت مسکن از مددجویان سازمان بهزیستی هستند بتوانند تا سرانجام این دولت با همین شیوه اختصاص بودجه مسکن دار شوند؛ این هدیه و عیدی بود که در آستانه میلاد پیامبر اعظم و حضرت امام صادق علیه السلام از سوی سازمان برنامه و بودجه برای مددجویان سازمان بهزیستی در حوزه مسکن داده شد و این مبلغ 440 میلیارد تومان تخصیصی که اختصاص داده شد می تواند خبر خوشی برای مددجویان سازمان بهزیستی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1812

به "افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اعتبارات مسکن مددجویان بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید