اعزام کاراته کای قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: رئیس هیئت کاراته استان قم از اعزام کاراته کای قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی اطلاع داد و گفت: علیرضا قاضی ملی پوش خوش آتیه کشورمان از مدعیان جدی کسب مدال طلای کاراته آسیا به شمار می رود.

اعزام کاراته کای قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

حسن عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درقم،درباره حضور ملی پوشان کاراته قم در میادین بین المللی اظهار کرد : علیرضا قاضی کاراته کاهای قمی که با پیروزیت در دور نخست مسابقات انتخابی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته جوانان راه یافته است، با درخشش در مرحله نهایی انتخابی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی می گردد.

وی گفت : این ملی پوش خوش آتیه کشورمان که مدعی جدی کسب مدال طلای کاراته آسیاست در مسابقات انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته که روز دوشنبه 5 خرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می گردد، روی تاتامی می رود.

رئیس هیت کاراته استان قم اضافه کرد: تیم های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان روز دوشنبه ساعت 8 صبح و در یک رقابت انتخابی به مصاف هم می روند تا پس از این رقابت ها در نهایت 18 نفر در اردو ها باقی بمانند.

عابدی اعلام کرد : دور نخست مسابقات انتخابی کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال پسران اواخر فروردین ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار گردید و علیرضا قاضی پیروز شد در جمع بر ترین ها قرار گیرد.

وی توضیح داد: کاراته قم در فهرست نفرات دعوت شده به دور نخست اردوی تیم های ملی پایه کاراته کشور 6 نماینده داشت که تنها یک نفر از این جمع پیروز به راهیابی به دور دوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد : در وزن منهای 68 کیلوگرم رده سنی جوانان استان قم 2 نماینده داشت که احمد نادرنژاد پیروزیتی به دست نیاورد اما علیرضا قاضی کاراته کای قمی در مصاف با حریفان خود شامل رامین قراگوزلو از البرز، الیاس محمد زاده از گیلان، مهدی قراری زاده از کرمان، مهدی رحیمی نژاد از گیلان، محمد اسکندری از فارس، فرزاد رستمی از زنجان، حسین میرزایی از قزوین و مهدی منافی از بوشهر پیروز بود و به دور بعد راه یافت.

عابدی اعلام نمود: دیگر نمایندگان قم در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 70 کیلوگرم، حمید رضا نجاتی، در رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم غلامرضا حسین، در رده سنی امید و در وزن منهای 68 کیلوگرم ابراهیم الله کمک از قم و در وزن به اضافه 78 کیلوگرم علی یعقوبی بودند که نتوانستند مجوز حضور در دور بعد را به دست آورند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 394

به "اعزام کاراته کای قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کاراته کای قمی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید