استقبال بحرین از میزبانی نشست آمریکایی

به گزارش مجله مدیریت ناب، وزارت خارجه بحرین با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که از میزبانی نشست آمریکاییامنیت هوانوردی و دریانوردی استقبال می کند.

استقبال بحرین از میزبانی نشست آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای گفت که شراکت با آمریکا و لهستان برای برگزاری نشست کارگروه ورشو در رابطه با هوانوردی و دریانوردی، مایه افتخار منامه است.

به نوشته روزنامه بحرینی أخبار الخلیج در این بیانیه آمده است: هدف از روند ورشو تقویت منافع امنیتی مشترک و تقویت همکاری در غرب آسیاست.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای عصر دوشنبه (به وقت واشنگتن) جزئیاتی درباره نشست های آینده گروه های کاری بر آمده از دل نشست ضد ایرانی بیست و پنجم بهمن ماه 1397 ارائه داده است.

وزارت خارجه آمریکا همچنین از برگزاری نشست گروه کاری امنیت هوانوردی و دریایی به میزبانی بحرین در تاریخ 21 و 22 اکتبر (29 و 30 مهر) خبر داد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه هدف از نشست ورشو، تقویت امنیت در خاورمیانه و افزایش همکاری های منطقه ای بوده، درباره نتایج آن تبلیغ شده است؛ نشستی که چهره های مطرح آمریکایی و غربی آنرا شکست خورده(+)، شرم آور (+) و سیرک (+) خوانده بودند. (جزئیات بیشتر)

پیش از این برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خبر داده بود که بحرین میزبان نشستی درباره امنیت تردد دریایی خواهد بود اما به تاریخ دقیق این نشست اشاره نکرده بود.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 248

به "استقبال بحرین از میزبانی نشست آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بحرین از میزبانی نشست آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید