تور اروپا ارزان: لیگ اروپا، ناپولی و رنجرز صعود کردند، لسترسیتی حذف شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شاگردان برندان راجرز با شکستی که در خانه ناپولی متحمل شدند، به کار خود در لیگ اروپا خاتمه دادند.

تور اروپا ارزان: لیگ اروپا، ناپولی و رنجرز صعود کردند، لسترسیتی حذف شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هفته ششم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) شروع شد که در گروه A، تقابل لیون و گلاسکو رنجرز به تساوی یک-یک انجامید.

در دیگر بازی این گروه نیز اسپارتا پراگ با نتیجه 2 بر صفر از سد بروندبی گذشت. در این گروه تیم های لیون و رنجرز به ترتیب با 16 و 8 امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه A را به خود اختصاص دادند و راهی مرحله حذفی شدند.

در گروه B، رئال سوسیه داد با نتیجه 3 بر صفر مقابل پی اس وی آیندهوون پیروز شد و ملاقات اشتورم گراتس و موناکو با تساوی یک-یک به خاتمه رسید. موناکو با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین و سوسیه داد با 9 امتیاز از دور گروهی صعود کردند.

در گروه C نیز ناپولی با نتیجه 3 بر 2 بر لسترسیتی غلبه کرد و لژیا ورشو با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسپارتاک مسکو شد. اسپارتاک مسکو و ناپولی با 10 امتیاز و بر حسب بازی رودررو، در جایگاه های اول و دوم جدول ایستادند و به مرحله حذفی راه یافتند. لسترسیتی هم از دور رقابت ها کنار رفت.

در گروه D نیز رویال آنتورپ با نتیجه یک بر صفر برابر المپیاکوس به رجحان رسید و ملاقات فنرباغچه مقابل اینتراخت فرانکفورت، با تساوی یک-یک خاتمه یافت. فرانکفورت که با 12 امتیاز صعود خود را قطعی نموده بود، در صدر جدول ماندنی شد و المپیاکوس با 9 امتیاز، خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا رساند.

سایر ملاقاتهای این هفته از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1884

به "تور اروپا ارزان: لیگ اروپا، ناپولی و رنجرز صعود کردند، لسترسیتی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: لیگ اروپا، ناپولی و رنجرز صعود کردند، لسترسیتی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید