اختلال در ارتباطات مخابراتی امان مردم دلگان را برید

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان قطعی های مکرر فیبر نوری هوایی در جهت فنوج به دلگان و متعاقبا قطعی ارتباطات مخابراتی در بخش جلگه چاه هاشم، امان مردم و دستگاههای خدمات دهنده را در شهرستان دلگان بریده است.

اختلال در ارتباطات مخابراتی امان مردم دلگان را برید

فرماندار دلگان گفت: فیبر هوایی نوری که در گذشته بنا به شرایط همان زمان به صورت هوایی اجرا شده، به صورت متوسط ماهانه چندین نوبت بر اثر طوفان و یا بارندگی و در مواقعی به صورت عمدی قطع می شود و تجهیزات آن سرقت می شود که خود باعث بروز مسائل و قطعی ارتباطات مخابراتی بخشهایی از فنوج و دلگان می شود که هم زندگی مردم را مختل و هم باعث ایجاد دردسر برای تیمهای عیب یاب و فنی مخابرات می شود و این موضوع تنها با اتمام اجرای فیبر زمینی که اکنون آغاز شده مرتفع می شود و در کنار آن یقینا برخورد قاطع و جدی با سارقین و افراد خرابکار لازم و در دستور کار است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: وقتی ارتباطات یک منطقه بر اثر عوامل مذکور قطع میشود و مردم دچار مسائل می شوند، طبیعی است که سایر خدمات خوب بخش مخابرات را به خوبی نمی بینند.

وی ادامه داد: اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات شهرستان دلگان از جمله درج 15 روستای سطح شهرستان در طرح ارتقای تکنولوژی از 2Gبه 4G با اجرای 8 سایت ارتباطی، درج یک نیوسایت در روستای چاه دنوک 1و2 که در مرحله طراحی می باشد و ارسال طرح اجرای زمینی راستا فیبر نوری کتیج - جلگه بطول 85 کیلومتر که در مرحله بررسی فنی و تامین اعتبار می باشد بسیار ارزشمند است.

شجاعی بیان نمود: بدون ارتباطات مخابراتی در شرایط کنونی زندگی سخت و سخت است، بنابراین اولویت می بایست کمک به تامین اعتبار تکمیل اجرای فیبر زمینی باشد که سالها مردم را آزار داده است.

وی گفت: فیبر تیغ آب فنوج تا جلگه به علت قطعی عمدی فیبر قطع شده و نیروهای فیبر از چهارشنبه صبح در محل حضور دارند ولی تا به امروز در هشت نقطه فیبر بصورت عمدی قطع شده بود که رفع خرابی انجام شد ولی هنوز ارتباط نرمال نشده است.

شجاعی گفت: تعداد 8عدد تیر فلزی و یک و نیم کیلومتر کابل فیبر نوری سرقت شده و دست اندرکاران مربوطه مجبور به کابل کشی بر روی تیر برق شدند که عوامل انتظامی فنوج و دلگان پیگیر شناسایی و برخورد با سارقین هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 790

به "اختلال در ارتباطات مخابراتی امان مردم دلگان را برید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در ارتباطات مخابراتی امان مردم دلگان را برید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید