اختصاص 10 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: زیرساخت های گردشگری این استان ایجاد می گردد.

اختصاص 10 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، پژمان نیک اقبالی امروز در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویر احمد اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان مبلغ 10میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت های گردشگری اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های گردشگری و طبیعی استان، پروژه های مختلفی برای هزینه کرد این مبلغ در حوزه زیرساخت های گردشگری تعریف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بحث سرویس های بهداشتی یکی از مسائل سال های گذشته استان بود که بر این اساس، حدود یک میلیارد تومان از این اعتبار برای احداث سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شد.

نیک اقبالی توضیح داد: همچنین، مقداری از این اعتبار برای احداث زیرساخت ها در بعضی اردوگاه های گردشگری استان از جمله شلالدان، دشتک دیل و کوه گل اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این اعتبار نیز برای احداث چهار کمپینگ اقامتی در شهرهای بزرگ استان پیش بینی شده که برای احداث این پارک های اسکان باید بین شهرداری ها و میراث فرهنگی به تفاهم برسیم و محل هایی که در شهرها در اختیار شهرداری ها هستند، به این کار اختصاص داده گردد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: علاوه بر این در سفر ریاست جمهوری به استان دو میلیارد تومان برای تکمیل زیرساختهای پارک ملی دنا اختصاص داده شد که قرار شده علاوه بر تکمیل زیرساخت ها در حوزه گردشگری، بحث احداث مرکز آموزشی در منطقه حفاظت شده دنا برای پرسنل محیط زیست هم در دستور کار قرار گیرد تا حلقه ارتباطی بین مناطق گردشگری و محیط زیست ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 716

به "اختصاص 10 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 میلیارد تومان به ایجاد زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید