اجرای برنامه های آموزش از راه دور گوگل برای والدین و معلمان

به گزارش مجله مدیریت ناب، سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب که از زیرمجموعه های گوگل محسوب می گردد، از عرضه ابزار یاری آموزشی برای استفاده معلمان و والدین خبر داده است.

اجرای برنامه های آموزش از راه دور گوگل برای والدین و معلمان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و خانه نشینی اجباری والدین، معلمان و دانش آموزان، ارائه ابزار یاری آموزشی برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی بچه ها ضرورت زیادی دارد.

از همین رو گوگل به وسیله یوتیوب ابزاری به نام آموزش در خانه عرضه نموده که به والدین ودانش آموزان برای تعلیم و درس دادن به بچه ها یاری می نماید. گوگل مجموعه ای از خدمات و ابزار یاری آموزشی از راه دور را نیز به طور مستقل عرضه نموده که از آدرس teachfromhome.google/intl/en/ در دسترس است. این خدمات فعلا به ده زبان زنده جهان ارائه می گردد که فارسی در میان آنها وجود ندارد.

از جمله این خدمات می توان به برقراری تماس های ویدئویی، تماس ویدئویی با دیگر دانش آموزان هر کلاس، پرسش و پاسخ زنده و پخش زنده دروس اشاره نمود.

همچنین آموزش هایی در خصوص نحوه تدریس از راه دور به صورت ویدئویی، شیوه به اشتراک گذاری محتوای درسی، نحوه جلب تعامل و همراهی دانش آموزان، شیوه تماس و ارتباط با دیگر معلمان و غیره ارائه شده است.

https://www.digitaltrends.com/news/google-and-youtubes-remote-learning-tools-ease-the-burden-on-caregivers/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 846

به "اجرای برنامه های آموزش از راه دور گوگل برای والدین و معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های آموزش از راه دور گوگل برای والدین و معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید