اتحاد و انسجام مسئولان نیشابور بیانگر آمادگی این شهر عظیم برای خیز بلند در توسعه علمی و فرهنگی است

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران-امروز شاهد اتحاد و انسجام مسئولان دلسوز و پر کوشش شهر عظیم نیشابور هستم و این مهم گویای شواهدی از آمادگی این شهر برای خیزی بلند برای توسعه علمی و فرهنگی نیشابور عظیم است.

اتحاد و انسجام مسئولان نیشابور بیانگر آمادگی این شهر عظیم برای خیز بلند در توسعه علمی و فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملاقات صمیمی با مسئولان عالی شهرستان نیشابور اظهارکرد: امروز شاهد اتحاد و انسجام مسئولان دلسوز و پر کوشش شهر عظیم نیشابور هستم و این مهم گویای شواهدی از آمادگی این شهر برای خیزی بلند برای توسعه علمی و فرهنگی نیشابور عظیم است.

دکتر سعید نمکی در این ملاقات با اشاره به سابقه بسیار ارزشمند فرهنگی و علمی نیشابور و مفاخری چون خیام، عطار و پرویز مشکاتیان اشاره نمود و گفت: بدون شک با همدلی و اتحاد می توان گره های عظیم را باز کرد که این وفاق و همدلی به منظور توسعه علمی و فرهنگی نیشابور در میان مسئولان شکل گرفته است.

مقام عالی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به فرازهایی از کتاب هستی و مستی نوشته دکتر دینانی ، گفت: حکیم عمر خیام چهره ای ارزشمند در عالم ادب عرفان و خداشناسی است که مطالعه آثار این دانشمند عظیم انسان را به وجد می آورد.

دکتر نمکی یادآورشد: من آن چه در توان داشته باشم برای توسعه علمی و فرهنگی نیشابور با توجه به سابقه درخشان خیام، عطار و سابقه علمی و فرهنگی این شهر عظیم انجام خواهم داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: اینجانب از حمایت ها و همراهی ها و کوشش های شبانه روزی معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در پشتیبانی از همکارانم در علوم پزشکی نیشابور تقدیر و تشکر می کنم.

لازم به ذکر است ملاقات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مهندس احسان ارکانی و دکتر هاجر چنارانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابوردکتر علیرضا قامتی و رئیس دانشکده علوم پزشکی دکتر محسن عظیمی نژاد با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر سعید نمکی در وزارت بهداشت صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1583

به "اتحاد و انسجام مسئولان نیشابور بیانگر آمادگی این شهر عظیم برای خیز بلند در توسعه علمی و فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد و انسجام مسئولان نیشابور بیانگر آمادگی این شهر عظیم برای خیز بلند در توسعه علمی و فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید