ائتلاف راستگراها در مجلس اروپا علیه سیاست های بروکسل شکل می گیرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، بسیاری از احزاب راستگرای افراطی در مجلس اروپا طی بیانیه ای از تشکیل یک ائتلاف مشترک برای ایستادگی در برابر ابر قدرت شدن بروکسل و پیشبرد اصلاحات مد نظر خود در این اتحادیه خبر دادند.

ائتلاف راستگراها در مجلس اروپا علیه سیاست های بروکسل شکل می گیرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ان تی وی آلمان در گزارشی نوشت: حدود 16 حزب پوپولیست راستگرا می خواهند در سطح اروپا با هم متحد شوند. قرار است این ائتلاف عظیم به رهبری حزب افراطی اجتماع ملی فرانسه به ریاست مارین لپن راهنمایی شده و از ایجاد یک دولت سوپر اروپایی جلوگیری کند.

حزب مارین لپن، حزب فیدز نخست وزر مجارستان و دیگر احزاب راستگرا بیانیه مشترکی را برای آماده سازی این ائتلاف عظیم در مجلس اروپایی منتشر نموده اند.

16 حزب راستگرای این ائتلاف در بیانیه مشترکی که به وسیله حزب لوپن منتشر شده است این را اولین سنگ بنای ایجاد این ائتلاف برای اصلاح اتحادیه اروپا دانسته اند.

این احزاب در این بیانیه اظهار داشتند که اتحادیه اروپا به صوت فزاینده ای در حال تبدیل شدن به ابزاری برای نیروهای رادیکال است که می خواهند یک تحول فرهنگی، مذهبی و در نهایت ساخت یک اتحادیه اروپای بدون دولت ها با هدف ایجاد یک ابر دولت در اروپا را شکل دهند. بسیاری از احزاب با دیده تردید به این اروپا می نگرند.

لپن هم اظهار داشت که این بیانیه مشترک اساسی برای یک کار سیاسی و فرهنگی مشترک است. بسیاری از احزاب افراطی از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، لهستان، اسپانیا و بلژیک از امضا کنندگان این طرح هستند. این احزاب به فراکسیون های مختلفی در مجلس اروپا تعلق دارند. حزب فیدز ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان هم در ماه مارس از حزب محافظه کار خلق اروپا جدا شده و حالا در پی شرکای تازه است.

متئو سالوینی، رهبر حزب افراطی اتحادیه لیگ ایتالیا هم این توافق نامه را منشوری ارزشی خواند که بر اساس آن باید اروپایی مبتنی بر آزادی و هویت به جای بروکراسی و استاندارد سازی ساخت.

اینکه آیا این ائتلاف نفوذ زیادی در اروپا خواهد داشت هنوز تعیین نیست. امضا کنندگان این بیانیه از خانواده های سیاسی مختلف بوده اند که اغلب برای همکاری با هم مشکلاتی داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1659

به "ائتلاف راستگراها در مجلس اروپا علیه سیاست های بروکسل شکل می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف راستگراها در مجلس اروپا علیه سیاست های بروکسل شکل می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید