آیین خشت گذاری طرح آجر به آجر در خلخال آغاز شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/اردبیل همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش آیین خشت گذاری طرح آجر به آجر در روستای یلوجه خلخال آغاز شد.

آیین خشت گذاری طرح آجر به آجر در خلخال آغاز شد

در این مراسم که معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور حضور داشت، اولین مدرسه در قالب طرح آجر به آجر آغاز شد تا در این روستا آموزشگاه دو کلاسه راه اندازی شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در مناطق مختلف استان اظهار کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تلاش می کند تا با جمع آوری کمک های حتی خرد و اندک آحاد مردم امر مدرسه سازی را در قالب این طرح توسعه و ترویج دهد.

دولت لطفی شرح داد: استان اردبیل جایگاه خوبی را در بحث مشارکت و همچنین مبلغ واریزی در این زمینه دارد و انتظار می رود با جمع آوری کمک های مردمی اجرای این طرح در مناطق مختلف استان توسعه پیدا کند.

وی گفت: در یک ماه اخیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای دومین بار سفری را به استان اردبیل انجام می دهد تا این بار با حضور در شهرستان های خلخال و کوثر شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث 12 مدرسه در قالب 36 کلاس درس باشیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در روستای نمهیل خورش رستم و همچنین شش کلاسه روستای لرد شاهرود به انجام رسید.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این سفر که به دعوت نماینده مردم خلخال و کوثر انجام شد، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه سمیه خلخال را به زمین زد و در کنار آن از مدرسه در حال احداث نامجوی خلخال نیز بازدید کرد.

وی اضافه کرد: در این سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش چهار منطقه جنوب استان در جریان مسائل و نارسایی های توسعه واحدهای آموزشی قرار گرفته و نسبت به حل مسائل آن قول مساعد خواهد داد.

لطفی اعلام نمود: همزمان با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جنوب استان اردبیل کلنگ زنی شش مدرسه دو کلاسه نیز در روستای نصرآباد به انجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1415

به "آیین خشت گذاری طرح آجر به آجر در خلخال آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین خشت گذاری طرح آجر به آجر در خلخال آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید