آپارتمان استرالیا در دهکده المپیک آتش گرفت

به گزارش مجله مدیریت ناب، آتش سوزی در یکی از آپارتمان های دهکده المپیک باعث خروج کاروان استرالیا از آن شد.

آپارتمان استرالیا در دهکده المپیک آتش گرفت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، اعضای کاروان استرالیا که پس از مسائل فراوان بالاخره وارد دهکده بازی های المپیک 2016 ریو شده بودند، به دلیل آتش سوزی مجبور به تخلیه آپارتمان خود شدند.

یک آتش سوزی کوچک در این آپارتمان رخ داد و باعث شد حدود 100 نفر از اعضای کاروان استرالیا، این آتارتمان را ترک نمایند. البته به هیچ یک از آنها آسیبی نرسید.

این اتفاق در حالی رخ داد که آژیر خطر آتش سوزی به صدا درنیامد و کارکنان به وسیله دودی که ایجاد شده بود، متوجه آتش سوزی شدند.

کمیته المپیک استرالیا درباره این اتفاق اعلام نمود: در ساعت 4:40 یک آتش سوزی کوچک در سطل زبانه در پارکینگ آپارتمان شماره 23 رخ داد و باعث شد دود به هوا بلند گردد. بر همین اساس طرح واکنش اضطراری AOC فعال شد و حدود 100 ورزشکار و مقامات کاروان تخلیه شدند. راه پله پر از دود بود اما آتش سوزی فقط محدود به پارکینگ بود و به همین دلیل هیچ کسی مصدوم نشد. این آتش سوزی توسط آتش نشانان خاموش شد و اعضای کاروان استرالیا پس از 30 دقیقه اجازه بازگشت به آپارتمان را دریافت کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 858

به "آپارتمان استرالیا در دهکده المپیک آتش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان استرالیا در دهکده المپیک آتش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید