واکنش منشا به شایعه جدایی: می خواهم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم

به گزارش مجله مدیریت ناب، کسی به من نگفته بود باید از پرسپولیس بروی و خودم هم نمی خواهم بروم.

واکنش منشا به شایعه جدایی: می خواهم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم

زهرا اسدی، نه به آن همه سر و صدا و به به و چه چه، نه به حالا که همه منتظر خداحافظی گادوین منشا با پرسپولیس نشسته اند. انتظارشان را هم با تک گل او در 15 بازی نیم فصل اول توجیه نموده اند که خب قابل قبول است. مهاجم نیجریه ای البته به قول خودش در لیگ قهرمانان گل های مهمی برای پرسپولیس زده اما آمار گلزنی اش در لیگ برتر ناامیدنماینده است و برای همین هر روز شایعه جدایی اش را در گوش مان می خوانند. شایعه ای که البته خودِ او باورش ننموده و حتی گل نزدن هایش را دلیل موجهی نمی داند برای رفتن از پرسپولیس. منشا میلش به ماندن است و بی خبر از اینکه باشگاه برای او دنبال جانشین می گردد که اگر پیدایش کند، یا مهاجم نیجریه ای را کنار می گذارد و یا او در خوشبینانه ترین حالت، به نیمکت باز خواهد گشت.

این روزها همه درباره جدایی تو از پرسپولیس صحبت می نمایند. نکند رفتنت قطعی شده؟ قرار نبوده من از پرسپولیس بروم و اصلا حرفی درباره این موضوع به من نزده اند.

حرفی نزده اند اما گویا باشگاه دنبال مهاجم است و شایعه شده که اگر بتوانند مهاجم جدید جذب نمایند، تو می روی. من از چنین چیزی خبر ندارم. تا روزی که تهران بودم، کسی به من نگفته بود باید از پرسپولیس بروی و خودم هم نمی خواهم بروم. اگر واقعا این طور بود، حتما باشگاه با خودم صحبت می کرد.

این پیشنهادهایی که می گویند از لیگ برتر داری، واقعی است؟ برای یک بازیکن همیشه پیشنهاد هست. من اول فصل چند پیشنهاد از ایران و قطر داشتم اما خودم می خواستم بمانم. الان هم می خواهم بمانم و نمی دانم چه باشگاهی پیشنهاد داده اما من با پرسپولیس قرارداد دارم.

اگر پیشنهاد خوبی از ایران داشته باشی، از پرسپولیس می روی؟ من به این موضوع فکر نمی کنم و منتظر آغاز لیگ هستم. می خواهم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم.

اما این فصل عملکرد خوبی نداشتی و شاید تو را نخواهند. این طور گفته اند؟

نه، باشگاه رسما چیزی اعلام ننموده اما همین که دنبال مهاجم جدید هستند، یعنی از تو که سال جاری فقط یک گل زده ای، ناراضی اند و شاید با جذب مهاجم جدید کنارت بگذارند. من گل های مهمی برای پرسپولیس زده ام. به نسف قارشی گل زدم، به الجزیره گل زدم، به الدحیل هم آن گل مهم را زدم اما همیشه دوست دارند از من انتقاد نمایند. 20 تا گل هم بزنم، باز می گویند منشا خوب نیست. نمی دانم چرا همه فقط در مورد من حرف می زنند اما سرمربی تیم نگفته که من را نمی خواهد.

خودت هم از شرایط راضی هستی که بمانی؟ من گفتم که می خواهم بمانم. سال جاری در شرایط سختی قرار داشتیم اما بهترین نتایج را گرفتیم. در لیگ قهرمانان آسیا تا فینال بالا رفتیم و در لیگ برتر هم بالای جدول هستیم. می توانیم باز هم قهرمان شویم و من می خواهم این قهرمانی را یک بار دیگر تجربه کنم.

لیگ که دوباره آغاز گردد، رقبای جدیدت می آیند. ترابی و شریفی و شاید یک مهاجم دیگر که باشگاه قرار است بخرد. فکر می کنی در رقابت با آنها هم بتوانی ثابت بازی کنی؟ من هم مثل هر بازیکن دیگری کوشش می کنم و می خواهم بازی کنم. برایم فرقی ندارد با چه بازیکنی رقابت کنم.

کلا فکر می کنی حضور بازیکنان جدید در نیم فصل دوم چقدر به پرسپولیس یاری می نماید؟ ما خیلی به آنها احتیاج داریم. در این چند ماه به خاطر کمبود بازیکن شرایط خیلی سختی داشتیم و دلیل مصدومیت چند تا از بازیکنان هم همین سختی ها و خستگی بود. بازیکنان جدید که بیایند، تیم کمی استراحت می نماید و دوباره انرژی می گیرد. ما برای قهرمان شدن به بازیکنان جدید احتیاج داریم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم خیلی بهتر نتیجه می گیریم. البته سال جاری همه تیم ها خیلی قوی شده اند و کار سخت تری داریم اما هنوز هم بهترین تیم ایران هستیم و اجازه نمی دهیم تیمی غیر از پرسپولیس قهرمان گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 114

به "واکنش منشا به شایعه جدایی: می خواهم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش منشا به شایعه جدایی: می خواهم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید