یک مدال طلا و یک مدال نقره برای پارکورکاران نوجوان ایران در آسیا

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، محمد مرادی رییس انجمن پارکور ایران با بیان مطلب فوق افزود: حنا احمدی و محمد اکبری ملی پوشان پارکور ایران به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا شدند.

یک مدال طلا و یک مدال نقره برای پارکورکاران نوجوان ایران در آسیا

رئیس انجمن پارکور افزود: نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران بیش از بیست و چهار کشور آسیایی برگزار گشت و در پایان این مسابقات، حنا احمدی در بخش بانوان با عملکرد خیره کننده خود پیروز به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد. در این بخش اسنوپالوتو از فیلیپین مدال نقره را از آن خود کرد و رانیامایشا از اندونزی نیز سوم شد

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز جان فیلیپ آلوارو از فیلیپین قهرمان مسابقات شد و محمد اکبری ورزشکاران خوش تکنیک کشورمان با اختلاف اندک دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

مرادی که همزمان ریاست اتحادیه پارکور غرب آسیا را نیز به عهده دارد گفت: امیرحسین لنجابی و علی هوشیار دیگر ورزشکاران مستعد کشورمان در این مسابقات که به علت پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار می شد به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.

نخستین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا با برنامه ریزی اتحادیه پارکور آسیا و نظارت فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی از 28 مهر تا 14 آبان ماه برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1830

به "یک مدال طلا و یک مدال نقره برای پارکورکاران نوجوان ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مدال طلا و یک مدال نقره برای پارکورکاران نوجوان ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید