گواردیولا: هیچ کجا سیتی نمی گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، اینجا در منچسترسیتی طرفداران در شرایطی همواره از شما حمایت می نمایند که در کشورهای دیگر ممکن است به خاطر یک شکست شما را هو نمایند. من آبی می پوشم و یکی از شما طرفداران هستم.

گواردیولا: هیچ کجا سیتی نمی گردد

گواردیولا: هیچ کجا سیتی نمی گردد

پپ گواردیولا به شدت مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است و اخبار حاکی از کوشش فراوان بیانکونری برای توافق با سرمربی اسپانیایی است. گواردیولا در مصاحبه ای طولانی با سایت باشگاه منچستر سیتی که هنوز به طور کامل منتشر نشده، نسبت به ماندن در این تیم ابراز علاقه کرد و مدعی شد هیچ جا مانند سیتی طرفداران از وی حمایت نمی نمایند؛ مصاحبه ای که نشان می دهد او خواستار ماندن در سیتی است.

گواردیولا گفت: هیچ جایی برای من مانند اینجا نمی گردد. من در آلمان و اسپانیا نیز مربیگری نموده ام و می توانم شرایط کشورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنم، اگر روزی راهنمایی تیمی در ایتالیا را نیز بر عهده گرفتم، ممکن است شرایط آنجا مانند اسپانیا باشد اما اینجا در منچسترسیتی طرفداران در شرایطی همواره از شما حمایت می نمایند که در کشورهای دیگر ممکن است به خاطر یک شکست شما را هو نمایند. من آبی می پوشم و یکی از شما طرفداران هستم.

وی ادامه داد: قهرمانی لیگ برتر؟ یکی از مهم ترین دستاوردهای دوران مربیگری من. قبل از اینکه به اینجا بیایم همه از دشواری های لیگ برتر می گفتند و حالا من این موضوع را درک می کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 214

به "گواردیولا: هیچ کجا سیتی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: هیچ کجا سیتی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید