گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، نژادمهدی: تا الان 50 درصد راه صعود را طی نموده ایم، بعد از گل الوصل تیم دچار استرس شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، محمد نژادمهدی، مدافع تیم فوتبال ذو ب آهن مدعی شد، ذوبی ها تا به اینجای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 50 درصد از راه صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را طی نموده اند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، نژادمهدی: تا الان 50 درصد راه صعود را طی نموده ایم، بعد از گل الوصل تیم دچار استرس شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات, محمد نژادمهدی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن ایران مقابل الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا,گفت: خدا را شکر بچه ها زحمت زیادی کشیدند و توانستیم این بازی سخت را به نفع خودمان به خاتمه برسانیم. بعد از اینکه در ابتدای بازی گل خوردیم کار مان سخت شد، اما رفته رفته به بازی برگشتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و گام خوبی برای صعود برداریم.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی که گل دریافت کردیم تیم دچار استرس شد، اما همین که توانستیم به بازی برگردیم، خیلی خوب بود. منصوریان در بین دو نیمه نکاتی گفت و خداراشکر که توانستیم نکات مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن ایران همچنین توضیح داد: تا الان فکر کنم 50 درصد از راه صعود را طی نموده ایم و بازی بعدی مان نیز در اصفهان مقابل الوصل بسیار مشخص کننده خواهد بود. اولویت ما این است که به عنوان تیم اول صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 171

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، نژادمهدی: تا الان 50 درصد راه صعود را طی نموده ایم، بعد از گل الوصل تیم دچار استرس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، نژادمهدی: تا الان 50 درصد راه صعود را طی نموده ایم، بعد از گل الوصل تیم دچار استرس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید