گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: روزم باشد به رکورد دنیا حمله می کنم، مردم دعا نمایند، دعاهای آنها مستجاب می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: امیدوارم روز، روز من باشد و بتوانم وزنه های خوبی را در بازی های آسیایی 2018 بزنم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: روزم باشد به رکورد دنیا حمله می کنم، مردم دعا نمایند، دعاهای آنها مستجاب می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سهراب مرادی اهل وعده وعید دادن نیست. پسر آرام وزنه برداری ایران آنقدر کم حرف است که به سختی می گردد با او مصاحبه کرد. در این چند روز در تمرین تیم ملی آرام می آید، یک گوشه از سالن وزنه هایش را می زند و تمام. خیلی ها می گویند که خونسردی مرادی یاری بزرگی به او می نماید تا بتواند مدال بگیرد. امروز سهراب ایران به عنوان نماینده وزن 94 کیلوگرم روی تخته می رود.خیلی ها روی مدال سهراب مرادی حساب ویژه ای باز نموده اند و قبل از اعزام کاروان از هر کسی درباره مدال آوری که می پرسیدیم می گفتند: یکی که سهراب می گیرد. امروز همان روزی است که یکی از نوابغ وزنه برداری ایران روی تخته خواهد رفت. خودش که امید زیادی به مدال آوری دارد؛ فقط می گوید: مردم برایم دعا نمایند، دعای آنها مستجاب می گردد.

کمی درباره آخرین وضعیت خودت حرف بزن. امروز مدال طلا می گیریم؟

از روزی که به اندونزی آمده ایم شرایط خوب بوده است. سالن های اینجا مناسب است و مهمترین ویژگی که دارد این است که به هتل محل اقامت مان نزدیک است. از لحاظ تغذیه هم مسئله ای نداشته ایم. روز به روز تا نزدیک شدن به مسابقه فشار تمرینات را بیشتر کردیم. خدا را شکر وضعیتم خوب است.

مدال طلا می گیریم؟

من همواره با تمام وجودم برای ایران جنگیده ام، وزنه زده ام و سعی نموده ام همواره ایران را سربلند کنم. امروز هم قطعا همین طور خواهد بود. امیدوارم نتیجه زحماتی که کشیده ام را بگیرم.

قرار است به رکورد دنیا حمله کنی؟

اگر موقعیتش باشد حتما. امیدوارم روز، روز من باشد و بتوانم وزنه های خوبی را بزنم.

تغییر وزن پس از بازی های آسیایی ظاهرا با شرایط وزن قبلی تو جورِ جور است. نظر خودت چیست؟

خب برای من خوب شد.من در همین وزنی که هستم می مانم. یعنی نیازی نیست که زیاد تغییر وزن بدهم. باید دو کیلو بیشتر گردد.

و رقابت با کیانوش رستمی؟

کیانوش وزنه بردار بزرگی است که کارش را هم خوب بلد است. ما به هم انگیزه می دهیم. برخی مواقع که من حواسم پرت گردد، او هست. با هم تمرین می کنیم. فکر می کنم هر کسی مزد زحماتش را می گیرد.

حرفی مانده؟

مردم برای ما دعا نمایند.دعاهای آنها مستجاب می گردد. به امید خدا امروز بهترین وزنه ها و بهترین مدال ها برای ایران باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 519

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: روزم باشد به رکورد دنیا حمله می کنم، مردم دعا نمایند، دعاهای آنها مستجاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مرادی: روزم باشد به رکورد دنیا حمله می کنم، مردم دعا نمایند، دعاهای آنها مستجاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید