کروناویروس میلیون ها دانش آموز را در دنیا خانه نشین کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شیوع کروناویروس در نقاط مختلف دنیا موجب شده تا میلیون ها کودک از حضور در کلاس های درس منع شوند.

کروناویروس میلیون ها دانش آموز را در دنیا خانه نشین کرد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، عدم حضور دانش آموزان در مدرسه اگرچه می تواند سلامت آنان را در برابر این ویروس حفظ و از شیوع هرچه بیشتر بیماری کووید-19 جلوگیری کند که البته اهمیت بسیاری از این نظر دارد اما در عین حال ممکن است پیامدهایی نیز داشته باشد.

در چین مقامات این کشور برای مقابله با شیوع کروناویروس مدارس را تعطیل اعلام نموده و حدود 180 میلیون کودک از رفتن به مدرسه منع شده اند.

همچنین در هنگ کنگ، ویتنام، مغولستان، ژاپن، ایران، پاکستان، عراق و ایتالیا به دلیل شیوع کروناویروس میلیون ها دانش آموز از حضور در کلاس های درس منع شده اند. در بعضی از کشورها این تعطیلی با آغاز آموزش های آنلاین همراه بوده است.

مقامات ایالات متحده آمریکا، استرالیا و انگلیس نیز اعلام نموده اند در صورت تشدید شرایط، مدارس این کشورها تعطیل می شوند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، هرچند این شرایط فوریتی است و درحالیکه آموزش آنلاین شرایطی را برای دانش آموزان فراهم نموده تا در زمان شیوع کروناویروس آموزش های لازم را دریافت نمایند با این حال بعضی از آنان با مشکلاتی روبرو خواهند بود.

در بعضی از کشورها ضعیف بودن ارتباطات اینترنتی یا بی انگیزه بودن دانش آموزان برای مشارکت در آموزش های آنلاین مشکل ساز خواهد بود. برای بعضی دیگر از دانش آموزان نیز عدم حضور در کلاس های درس می تواند با پیامدهای روانی یا حتی تحصیلی توام باشد هرچند متخصصان، وجود چنین مقررات و رعایت مسائل بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را تا زمان فروکش کردن همه گیری ویروس جدید و عادی شدن شرایط ضروری می دانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 737

به "کروناویروس میلیون ها دانش آموز را در دنیا خانه نشین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروناویروس میلیون ها دانش آموز را در دنیا خانه نشین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید