کاسیاس: در شروع مجدد مسابقات فوتبال باید محتاط بود

به گزارش مجله مدیریت ناب، دروازه بان سابق تیم رئال مادرید گفت: اکنون دنیا با بحران بزرگی روبرو شده است و در تصمیم گیری برای شروع مجدد مسابقات فوتبال باید احتیاط کرد.

کاسیاس: در شروع مجدد مسابقات فوتبال باید محتاط بود

به گزارش ، ایکر کاسیاس دروازه بان سابق تیم فوتبال رئال مادرید و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا در گفت و گویی در صفحه مجازی خود با کارلوس لاتره درباره شرایط این روز های جهانی فوتبال و احتمال شروع مجدد این مسابقات صحبت کرد.

کاسیاس در رابطه با احتمال از سرگیری مسابقات فوتبال اظهار کرد: من همیشه به زندگی خوش بین هستم و نیمه پر لیوان را می بینم. اما به نظر من درباره شروع مجدد مسابقات لیگ باید کاملا احتیاط کرد.

او ادامه داد: من می دانم که در سر تا سر جهان افراد زیادی هستند که منتظر شروع مسابقات فوتبال هستند و دل خوشی آن ها این بازی ها است. اما باید گام های شروع بازی های لیگ را بسیار آهسته و محکم برداشت و تا بازگشت آرامش به زندگی مردم صبر کرد.

کاسیاس در پایان گفت: مردم باید موارد بهداشتی را تا از بین رفتن ویروس کرونا رعایت کنند. اکنون جهان با بحران بزرگی روبرو شده است. من مطمئن هستم مسئولان در تلاش هستند تا از این بحران عبور کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 895

به "کاسیاس: در شروع مجدد مسابقات فوتبال باید محتاط بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسیاس: در شروع مجدد مسابقات فوتبال باید محتاط بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید