پیام ژاک کافمن به دوسالانه سرامیک

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا) - ژاک کافمن داور یازدهمین دوسالانه سرامیک در پیامی به این دوسالانه، برگزاری این رویداد را در دوران کرونایی شجاعت خواند.

پیام ژاک کافمن به دوسالانه سرامیک

به گزارش روابط عمومی یازدهمین دوسالانه سرامیک، ژاک کافمن یکی از داوران نهایی یازدهمین دوسالانه سرامیک که آثار را به صورت آنلاین داوری کرد در پیامی به این رویداد هنری نوشت: در ابتدا مایلم به برگزار کنندگان این دوسالانه تبریک عرض کنم که با توجه به شرایط بحرانی و تهدیدهای ویروس کرونا که چندین ماه است شرایط ناپایداری را به وجود آورده، شهامت و شحاعت برگزاری این دوسالانه را داشتند.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: به طور کلی می توان گفت این نمایشگاه با وجود صرف تمام هزینه های مادی و معنوی برای برگزارکنندگان آن نمایشی از تعهد، ترقی و رشد هنرمندان سرامیک است. دستاورد کلی این دوسالانه فراتراز کیفیات فنی خود را نشان داد. آثار این دوسالانه گواهی بر این ماجراست که هنرمندان احساس خود را بر اساس هویت و شحصیت خود در سطح فردی و جهانی مطرح کرده اند و به نوعی بازتابی از سرگردانی و نگرانی هنرمندان است. پرواضح است که سرامیک ایران در این دوسالانه فضایی برای رشد، ترقی و بروز کردن خلاقیت هنرمندان این رسته را فراهم آورد.

کافمن نوشت: بهترین ها را برای هنرمندان و برگزارکنندگان آن آرزومندم و امیدوارم شرایط کنونی هر چه زودتر برای هنرمندانی که به رغم مسائل اقتصادی و بحران سلامتی با شهامت برای این دوسالانه فعالیت نمودند، بهبود یابد. در پایان می توانم بگویم که عمیقا لذت بردم.

ژاک کافمن دبیر سابق آکادمی بین المللی سرامیک است که این آکادمی در سال 1952 با هدف ارتباط حرفه ای ما بین هنرمندان و متخصصان تأسیس شد. آکادمی بین المللی سرامیک تنها انجمنی است که در سطح بین المللی در زمینه سرامیک فعالیت دارد و مجموعه ای از هنرمندان، سرامیست ها، گالری داران، کیوریتورها و برخی از مؤسسات را گرد هم آورده است.

شایان ذکر است که هفته پیش رو آخرین هفته بازدید از یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران است و این فرصت تا روز جمعه 28 آذرماه برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند. بدیهی است که بازدید از این دوسالانه با حفظ پروتکل های بهداشتی برای علاقمندان مهیاست.

همچنین زمان تحویل آثار به هنرمندان از روز شنبه آذرماه تا روز دوشنبه اول دی ماه صورت خواهد گرفت.

در این دوره از دوسالانه 94 اثر از 87 هنرمند توسط شورای انتخاب برای نمایش در نمایشگاه دوسالانه سرامیک انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1325

به "پیام ژاک کافمن به دوسالانه سرامیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام ژاک کافمن به دوسالانه سرامیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید