ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است

به گزارش مجله مدیریت ناب، دبیر علمی همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات گفت: ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است.

ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هادی خانیکی دبیر علمی همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات که صبح امروز 22 مهرماه در دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید؛ گفت: اندیشه برگزاری همایش از دی ماه سال 97 انجام شد، این همایش با مشارکت 4 نهاد کلید خورد، همچنین 14کرسی یونسکو هم در این همایش شرکت کردند شورای سیاست گذاری از 9 نفر از اندیشمندان تشکیل شد که در 12 محور تحقیقات و مطالعات صورت گرفته و در نهایت از 70 مقاله 36 مقاله پذیرفته شد که از میان آن ها 30 مقاله منتخب شد.

وی اضافه کرد: امروز در 6 پنل مطالبی علمی ارائه می گردد، همچنین 5 سخنران از افراد صاحب نظر به ارائه مطالب پژوهشی و همچنین در زمینه سیاست گذاری پرداخته می گردد، نشست سوم درباره سلامت اجتماعی بوده که 4 نفر سخنرانی می نمایند، اما در نشست 4، 5 و 6 نیز گزارش های مختلف و متنوعی در مورد اطلاعات داده می گردد.

خانیکی در خاتمه گفت: حاصل 6 پنل به عنوان بیانیه خاتمهی است که در اینجا باید بگویم مسأله ما ورود به جامعه شبکه ای است که استفاده از آن نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 467

به "ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید