هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی با موضوع مدیریت عملیات تولید، شایستگی های محوری، مشخص جایگاه مرکز و اجرای استراتژی برگزار گشت.

هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع مدیریت عملیات تولید، شایستگی های محوری، مشخص جایگاه مرکز و اجرای استراتژی به ارائه آن پرداخت.

عرفانی در این جلسه به تاکید بر شناسایی و به کارگیری روش های نوین تولید محتوا با توجه به تغییر در نگرش و نگاه مخاطبان پرداخت.

او در ادامه به اهمیت ایجاد مزیت رقابتی و به کارگیری شایستگی ها در راستای بهبود و اثربخشی محتوا اشاره کرد و گفت: استفاده از قالب های پیش فرض و آماده متناسب با موضوع محتوا در راستای سرعت بخشیدن به تولید و توزیع محتوا با توجه به انبوه محتوا امری ضروری است.

مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما ادامه داد: تغییر از مدیریت سنتی به مدیریت علمی، در راستای ارتقای سطح کیفیت و شایستگی های مورد نیاز در راستای اجرای استراتژی های سازمان امری ضروری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 263

به "هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید