میرزازاد: باید از باخت سنگین برابر سپاهان درس بگیریم، امیدوارم مس را ببریم تا آن شکست جبران شود

به گزارش مجله مدیریت ناب، نیما میرزازاد دروازه بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، شاگردان فاضلی در هفته پیش رو شکست سنگین هفته قبل مقابل سپاهان را جبران کنند.

میرزازاد: باید از باخت سنگین برابر سپاهان درس بگیریم، امیدوارم مس را ببریم تا آن شکست جبران شود

نیما میرزازاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست سنگین تیمش برابر سپاهان در هفته ششم لیگ برتر گفت: ما در این بازی چند فرصت برای گل زدن داشتیم که استفاده نکردیم، ولی سپاهان در روز خوبی که داشت، از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد.

دروازه بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر افزود: البته باید بگویم گل های حسینی و شهباززاده گل های کم نظیری بودند که هر چند وقت یک بار در فوتبال دیده می شوند. در یک صحنه هم داور باید بازیکن سپاهان را به دلیل خطا روی مهرداد بایرامی اخراج می کرد و یک پنالتی برای نساجی گرفته می شد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: خیلی ها فکر نمی کردند با نتایجی که در لیگ امسال گرفتیم، برابر سپاهان اینگونه شکست بخوریم، ولی در حال حاضر مهم این است که از این باخت سنگین درس بگیریم و برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. الان فاصله بازی ها کم است و ما این فرصت را نداریم که به بازی قبلی فکر کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

میرزازاد در مورد بازی فردای تیمش برابر مس رفسنجان هم گفت: مس تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نداریم، ولی تمام هدف ما این است که نتیجه خوبی بگیریم و با پیروزی برابر مس باخت قبلی را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1333

به "میرزازاد: باید از باخت سنگین برابر سپاهان درس بگیریم، امیدوارم مس را ببریم تا آن شکست جبران شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزازاد: باید از باخت سنگین برابر سپاهان درس بگیریم، امیدوارم مس را ببریم تا آن شکست جبران شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید