محمدی راد سکان دار شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال 97

به گزارش مجله مدیریت ناب، رضا خانی پس از اتمام جلسه فنی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در مصاحبه با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ورامین برای حضور در رقابت های لیگ برتر گفت: تیم والیبال شهرداری ورامین به عنوان تیمی محبوب و البته با پشتوانه مردمی در سراسر استان و کشور شناخته می گردد.

محمدی راد سکان دار شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال 97

وی اضافه نمود: باشگاه برای تیمداری در فصل پیش رو 4 گزینه برای راهنمایی تیم انتخاب نموده و به آنالیز دقیق شرایط و برنامه های این عزیزان پرداخت.

خانی اضافه نمود: طی چندین جلسه فنی در نهایت با رحمان محمدی راد مربی با دانش والیبال ایران و مربی تیم ملی والیبال در المپیک ریو 2016 بعنوان سرمربی و سکاندار تیم والیبال شهرداری ورامین در لیگ برت به توافق رسیدیم و ایشان به زودی کارش را با تیم شروع خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین اعلام کرد: هدف گذاری تیم نیز داشتن تیمی قدرتمند و درخورشان طرفداران ورامینی است و طرفداران مطمئن باشند که با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته در لیگ برتر حضور پیدا خواهیم کرد.

خانی در خاتمه از زحمات محمد ترکاشوند و کادرفنی پیشین تیم والیبال شهرداری ورامین تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است، رحمان محمدی راد پس از حسین معدنی جایگزین وی به عنوان دستیار کواچ شد.

از سوابق ایشان در کار مربیگری در رده ملی می توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو به عنوان دستیار اشاره نمود. کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2014 گوانجو، مقام چهارم لیگ دنیای و ششمی قهرمانی دنیا و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک 2016 ریو و صعود به دور دوم این بازی ها از افتخارات این مربی جوان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 311

به "محمدی راد سکان دار شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد سکان دار شهرداری ورامین در لیگ برتر والیبال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید