لیگ قهرمانان اروپا، VAR هم مانع پیروزی اتلتیکو مقابل یوونتوس نشد، منچسترسیتی از شکست مقابل شالکه پیروزی ساخت

به گزارش مجله مدیریت ناب، در شب بازگشت بزرگ منچسترسیتی، اتلتیکو در یک بازی جنجالی رقیب قدرتمندش را شکست داد.

لیگ قهرمانان اروپا، VAR هم مانع پیروزی اتلتیکو مقابل یوونتوس نشد، منچسترسیتی از شکست مقابل شالکه پیروزی ساخت

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با فزونی تیم های اتلتیکومادرید و منچسترسیتی خاتمه یافت.

در بازی بزرگ استادیوم واندا متروپولیتانو، اتلتیکومادرید میزبان پس از یک نیمه بدون گل مقابل یوونتوس، توسط موراتا در نیمه دوم به گل رسید، اما درست مانند دربی مادرید، این بار هم گل مهاجم اسپانیایی توسط سیستم یاری داور ویدئویی (VAR) مردود اعلام شد. اتلتیکو ناامید نشد و در ادامه توسط خمینس در دقیقه 78 و گودین در دقیقه 83 به گل رسید تا ضمن کسب فزونی 2 بر صفر با امید زیادی پا به بازی برگشت در زمین رقیب بگذارد.

منچسترسیتی هم در خانه شالکه از شکست 2 بر یک، فزونی 3 بر 2 ساخت و به صعود نزدیک شد. ابتدا آگوئرو در دقیقه 18 سیتی را پیش انداخت، اما شالکه با دو پنالتی در دقایق 38 و 45 توسط بن طالب تا آستانه پیروزی پیش رفت، با این حال سانه در دقیقه 85 دروازه تیم سابقش را باز کرد و استرلینگ در دقیقه 90 گل سوم و فزونی تیم انگلیسی را رقم زد. اتفاق مهم بازی اخراج اوتامندی، مدافع آرژانتینی من سیتی در دقیقه 68 بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 151

به "لیگ قهرمانان اروپا، VAR هم مانع پیروزی اتلتیکو مقابل یوونتوس نشد، منچسترسیتی از شکست مقابل شالکه پیروزی ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، VAR هم مانع پیروزی اتلتیکو مقابل یوونتوس نشد، منچسترسیتی از شکست مقابل شالکه پیروزی ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید