شرط آلابا برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدافع سرخپوشان مونیخی برای تمدید قراردادش با باواریایی ها درخواست رقم قابل توجهی نموده است.

شرط آلابا برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان با انتشار گزارشی مدعی شد؛ دیوید آلابا برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ خواستار دریافت بسته 20 میلیون یورویی در سال، شامل حقوق و پاداش ها شده است.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ نسبت به تمدید قرارداد این مدافع اتریشی علاقه مند هستند اما این مدافع 27 ساله که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن باقی مانده، بر این باور است که او هم باید دستمزدی به اندازه روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر بگیرد.

اگر قهرمان آلمان با خواسته آلابا موافقت کند، او بیشترین دستمزد دریافتی را در بین مدافعان اروپایی خواهد داشت و سرخیو راموس که در سال 12 میلیون یورو دستمزد از رئال مادرید می گیرد را کنار خواهد زد.

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، مورد توجه باشگاه هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و پاری سن ژرمن قرار گرفته است، این در حالی است که ارزش او در بازار نقل وانتقالات 50 میلیون یورو تخمین زده شده است.

پیش از این رسانه های آلمانی هم خبر داده بودند؛ بایرن قصد تمدید قرارداد آلابا را تا سال 2025 دارد، اما دستمزد درخواستی این بازیکن برای امضای قرارداد جدید، مذکرات را پیچیده نموده است.

دیوید آلابا تا به امروز در 382 بازی از رقابت های مختلف برای باواریایی ها به میدان رفته و پیروز شده 31 گل هم به ثمر برساند. او با سرخپوشان مونیخی به 19 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1032

به "شرط آلابا برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط آلابا برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید