قهرمانی: بازی خوبی مقابل تایلند داشتیم، جدال سختی برابر مالدیو نداریم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم والیبال بانوان گفت: بازیکنان ایران مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی بازی خوبی از خود نشان دادند.

قهرمانی: بازی خوبی مقابل تایلند داشتیم، جدال سختی برابر مالدیو نداریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تایلند گفت: با توجه به اینکه تایلند یکی از بهترین تیم های آسیا محسوب می گردد، می توانیم بگوییم که تیم ایران امروز بازی خوبی از خود نشان داد و واقعا تمام کوشش خود را در زمین کرد تا بهترین نمایش خود را داشته باشد.

قهرمانی با اشاره به تکنیک بالای این تیم در بازی سرعتی گفت: تایلند یک تیم بسیار سرعتی است، ولی عملکرد بانوان ملی پوش ایرانی از نظر من در این بازی فوق العاده بود.

وی درباره بازی فردای تیم ملی مقابل مالدیو بیان کرد: مالدیو مقابل تیم ما بسیار ضعیف محسوب می گردد و به نظرم بازی سختی در مقابل این تیم نخواهیم داشت، اما به هر حال در بازی و زمین ورزش هر احتمالی وجود دارد. حتی امکان باخت مقابل مالدیو هم وجود دارد، اما مطمئن هستم با بازی که بچه ها امروز مقابل تایلند از خود نشان دادند، فردا عملکرد خوبی خواهند داشت و نتیجه بسیار بهتری هم خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 570

به "قهرمانی: بازی خوبی مقابل تایلند داشتیم، جدال سختی برابر مالدیو نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: بازی خوبی مقابل تایلند داشتیم، جدال سختی برابر مالدیو نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید