فروش موبایل اقساطی امکان پذیر است؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای فروش موبایل اقساطی یا دولتی وجود دارد؟ به خبرنگاران گفت: قیمت موبایل براساس قیمت دلار و به نرخ روز محاسبه می شود. قیمت موبایل لحظه ای افزایش یا کاهش می یابد، بنابراین فروش اقساطی موبایل امکان پذیر نیست.

فروش موبایل اقساطی امکان پذیر است؟

ابراهیم درستی افزود: چنانچه قیمت دلار افزایش یابد قیمت موبایل هم گران می شود. برخی از واردکنندگان هستند که موبایل ها را با ارز 12 هزار تومانی وارد کشور کردند اما با افزایش قیمت دلار، قیمت موبایل را با دلار 22 هزار تومانی محاسبه و به مردم می فروشند.

او با اشاره به قیمت موبایل تا انتها تابستان اظهار کرد: اگرچه قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته بین 25 تا 30 درصد افت کرده اما پیش بینی ما این است که اگر قیمت دلار تا انتها تابستان افزایش یابد، قیمت موبایل هم گران می شود.

درستی در توصیه ای به مردم گفت: چنانچه قصد خرید تلفن همراه را دارید پیشنهاد ما این است که موبایل را از مراکز فروش دستگاه های صوت و تصویر و به طور فیزیکی خریداری کنید؛ چرا که اگر کالا دچار مشکل شد، افراد می توانند کالا را به مراکز خریداری شده مرجوع کنند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1099

به "فروش موبایل اقساطی امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش موبایل اقساطی امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید